Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazków
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 27, 2024, 18:32:41


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: "SEARCH AND KILL III"WĄWÓZ DYNÓWKA E-g 6.11.2011r.G.10.00  (Przeczytany 2245 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Październik 01, 2011, 17:42:00 »

Witam Wszystkich.

Chciałbym zaprosic w imieniu Elbląskiego Stowarzyszenia Sportowo-Kulturowego "ERSOFT", na 3 edycję imprezy z cyklu "SEARCH AND KILL".
Impreza odbędzie się ,6 listopada, na znanym chyba wszystkim Poligonie P1 w Elblągu.

Zapraszam Wszystkich serdecznie.
Fiszer.

Scenariusz.

TŁO FABULARNE
Wąwóz Dynówki jest ostatnią wysuniętą placówką Arykanii, wcinającą się w terytorium Gubii. Teren jest mocno zalesiony, miejscami trudno dostępny i górzysty, co utrudnia jego kontrolę. Naturalną granicę tworzy płynąca w wąwozie mała rzeczka , nad którą przeciągnięto dwa mosty będące jednocześnie przejściami granicznymi między Arykanią i Gubią.
Terenu po obu stronach granicy strzegą nieliczne oddziały Straży Granicznej, jednak po ostatnich wydarzeniach są one sukcesywnie wzmacniane przez oddziały regularne.
Napięcie pomiędzy obydwoma krajami podsycają roszczenia wysuwane ostatnio przez Arykanię do spornego terenu, jak i groźby zajęcia go siłą.
Sztab Gubii w każdej chwili spodziewa się akcji zbrojnej na tym terenie.

ZASADY GRY (dla każdej ze stron)

Użycie replik:- Broń podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ładowane ilością kulek do pełna,
- Broń boczna (pistolety) - 1 pełny magazynek.
- Broń wsparcia - jeden magazynek do pełna( np. 2500 lulek)

Ograniczenia amunicyjne:

Strzelec (broń indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespołowa broń wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 100 szt.
Broń krótka - 0 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).


Ograniczenia mocy replik

Broń indywidualna - do 450 fps
Zespołowa broń wsparcia - do 500 fps
Broń snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
Broń snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.


[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpnięte z zasad Milka by Luthorusa)

RLLR – Rana Lekka Lewa Ręka
RLPR – Rana Lekka Prawa Ręka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana Ciężka Korpus
RCG -  Rana Ciężka Głowa
KIA –  ZGON

RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w kończyny traktowane są jako rany lekkie, daje to możliwość odczołgania się od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz może samodzielnie zatamować krwawienie ( obandażować trafioną kończynę ) . W tym celu musi zużyć jeden kompletny opatrunek – bandaż. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie żadnej więcej akcji, gracz musi pozostać w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi całkowicie unieruchamiać staw kolanowy lub łokciowy. W tym celu podkładamy jakiś usztywniacz – patyk itd…..
Jeżeli organizator w trakcie rozgrywki zauważy gracza z niewłaściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa taką osobę z gry.

RCK, RCG – trafienia w korpus i głowę, traktowane są jako rana ciężka. Po otrzymaniu trafienia gracz może tylko wzywać medyka. Tylko medyk może opatrzyć ranę i ma na to 10 minut. Jeżeli w trakcie 10 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakończyć grę (pójść na respawn). Właściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokość mięśni brzucha i klatki piersiowej), prawidłowo wykonane nie powinno dać możliwości wykonania skłonu.
Rana Głowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(głowa musi być obwiązana całym bandażem z opatrunkiem,na głowie nie może znajdować się żadne nakrycie głowy)
Dodatkowo osoba ciężko ranna nie może nosić żadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przejąć kolega z teamu. Gracz może jednak używać broni głównej ( tylko jeden wpięty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i używanie broni bocznej – również tylko z jednym aktualnie wpiętym magazynkiem.

KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tłumaczyć  Spoko

Respawn = SZPITAL - do gry wchodzą KIA (w liczbie minimum 5 osób)

Każdy gracz będzie posiadał na początku rozgrywki jedną kartę trafienia. Kolejne karty będą nosili medycy.
Rany ulegają kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciężko ranna ( usztywniamy kolejną kończynę wskazaną przez kartę jednak osoba nie może nosić ekwipunku jak to było opisane wcześniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon

Osoba Ciężko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.

Dobijanie

Aby dobić rannego w sposób pewny (wyeliminować przeciwnika z gry) należy go dobić podchodząc na odległość minimum 2 m i wypowiedzieć hasło "dobijam". Ranny, niezależnie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.


Medycy.

Medyk może się sam uleczyć jeśli :
- został lekko ranny

Medyka ciężko rannego może uleczyć jedynie inny medyk.

BEZPIECZEŃSTWO
- Zabrania się używania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania się naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, łamania i obcinania gałęzi żywych roślin)
- Po zakończeniu gry wszystkie powstałe śmieci zabieramy ze sobą do najbliższego kontenera na odpady, nie pozostawiając nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozostałości po pożywieniu i słodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania się zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczęcia gry aż do całkowitego jej zakończenia.
- Zabrania się strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiając tylko samą replikę z za ukrycia.
- W razie doznania poważnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grę do czasu wyjaśnienia zdarzenia.
- Podczas gry należy zwrócić szczególną uwagę na nierówności terenowe, dziury, kłody, głębokie koleiny.

 PRZEDMIOTY KTÓRE KAŻDY GRACZ MUSI POSIADAĆ ZE SOBĄ.
-     Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
-     Biały bandaż lub biała taśma minimum 5cm szerokości


Strony konfliktu.

Strony konfliktu są podzielone na odrębne oddziały.
Każda ze stron rozkazy dostanie w kopertach.

[size=150]PODZIAŁ STRON KONFLIKTU[/size]


WOJSKA ARYKAŃSKIE

STRASZYDŁO OLSZTYN I PRZYJACIELE  Spoko 
 
 1. Dudek 
2. Tadzik
3. Wiktor 
4. Dziuba
5. Mat 
6. Jabu
7. Irek 
8. Piter 
9. Cygan
10.Raq
11. Adi
12. Porman 
13. Bufet
14. Przemo
15. Nóżki
16. Mentos
17. Karolis
18.
19.

POMORSKA GRUPA AIRSOFT BLACK PANTERS

1. Mant3z
2. Buell
3. Teutonic
4. Daniel3009
5.

 PANTHERA LĘBORK

1. Klapi
2. Raven
3. Guziol
4. Ogór
5. Biko



                                             WOJSKA GUBII

ESSK "ERSOFT" I PRZYJACIELE  Spoko

1.Pem77
2.Hubert
3.Wiewiór
4.Shadow
5.Adamakox
6.Tripix
7.Simon
8.Mavenrick
9. Rauko
10. Sparhawk
11.Czesiu
12.Super
13. Drwal
14. Hiena
15. Żuczek
16. Kriz
17. Belliar
18. Przemo
19. Ghost_49


G.S.P. PRAETORIA

1 Mg
2 Prusak
3.Strylo
4.
5.

KALIBER 69

1.Beny
2.Jożin
3.Luto
4.Wróbel
5.Maseł
6. Browar
7.Arek

PATHFINDER PLATOON

1. Ptaszor
2. Gregor
3. Adamu
4. Artur
5. Michał
6. Arek
7. Marcin
8. Morwa
9. Doctorre
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2011, 18:08:52 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Listopad 02, 2011, 18:09:32 »

Panowie ....
Tylko Was brakuje....
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Listopad 07, 2011, 19:49:27 »

No i nie zabrakło!
Dzięki w imieniu całej ekipy za zaproszenie i możliwość wymiany kompozytu! Pogoda dopisała, partnerskie ekipy też. Było trochę adrenaliny, trochę czekania, nagłe zmiany akcji (jak np. friendy fire czy też zaskakujący nas atak na brodzie z niespodziewanego kierunku). No słowem - jak na wojnie  Chichot. Dzięki!
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

kalinowatyper komisarzrex magicaldream pd-wp mocy