Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazkĂłw
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Czerwiec 03, 2025, 11:08:42


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. MÂłynary  (Przeczytany 6081 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Maj 18, 2011, 14:50:19 »

Witam.
ChciaÂłbym Wszystkich serdecznie zaprosiĂŚ na imprezĂŞ typu milsim 24H.
Impreza odbĂŞdzie siĂŞ w dn. 2-3.07.2011r,  w lasach na poÂłudniowy wschĂłd od MÂłynar.
Przewidziana jest rozgrywka na uproszczonych zasadach ,kart ran.
Jak na razie wrzucam zajawkĂŞ ...
Zasady, regulamin , podziaÂł stron  i ewentualne wpisowe (nie wiĂŞcej niÂż 10 zÂł) w póŸniejszym terminie....(do koĂąca przyszÂłego tygodnia)

[size=150]Na razie prosimy o wpisywanie siĂŞ chĂŞtnych na listĂŞ ogĂłlnÂą. Obowiazuje podziaÂł mundurowy [/size]             


                 OPERACJA „RIPPER”

Po prawie roku wzglĂŞdnego spokoju, na pograniczu ArykaĂąsko – Gubijskim, znĂłw zaczynajÂą siĂŞ budziĂŚ w ludziach „Demony Wojny”. Spoko 
Tym razem niespokojnym rejonem sÂą lasy w okolicy maÂłego arykaĂąskiego miasteczka o nazwie MÂłynary.

W Sztabie G³ównym Armii Arykaùskiej niepokój wzbudzi³ fakt ,¿e od kilku tygodni zamilk³a ca³a siatka wywiadowcza ,dzia³aj¹ca w okolicy M³ynar....

Sztabowcy coÂś zaczynali przeczuwaĂŚ....

PóŸniejsza historia pokazaÂła, Âże  niestety, nie mylili siĂŞ.....



Lista :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Pozdrawiam.
Fiszer.

[size=150]Gra wy³¹cznie dla osób w wieku 18+.[/size]

Manewry rozpocznÂą siĂŞ od godziny 12.00 dnia 2.07.2011 sobota i bĂŞdÂą trwaÂły do 12.00 w niedzielĂŞ 3.07.2011.

PrzybliÂżony teren imprezy/gry jest  obszar (las) znajdujÂący siĂŞ pomiĂŞdzy miejscowoÂściami – MÂłynary, SÂąpy, Warszewo, Zastawno, ZaÂścianki.
 Teren ten znajduje siĂŞ okoÂło 30km na wschĂłd od ElblÂąga
[size=150]Link [/size]:   http://www.wikimapia.org/#lat=54.1688658&lon=19.6795177&z=14&l=28&m=b&v=1
DokÂładne mapy zostanÂą umieszczone wraz z rozkazami, zadaniami podczas odprawy w sobotĂŞ. KaÂżdy z graczy dostanie miniaturkĂŞ mapy jednak moÂże jej uÂżyĂŚ tylko po zakoĂączeniu gry aby dotrzeĂŚ do pkt „biwakowego” , parkingu.
Mapy biorÂące udziaÂł w rozgrywce otrzymajÂą tylko wyznaczone osoby ( najprawdopodobniej dowodzÂący oddziaÂłami). Wszyscy uczestnicy otrzymajÂą mapy w dniu rozgrywki. Do tego czasu moÂżna bazowaĂŚ na mapach umieszczonych na forum.

Stronami konfliktu sÂą :
- Wojska ArykaĂąskie
- Armia Gubii


Wojska ArykaĂąskie
Do tej strony konfliktu przypisani sÂą gracze ,ktĂłrzy majÂą mundury w kamuflaÂżach : Multicam, Woodland ,Marpat ,DPM, CCE i Szwedzkie M90.

 
 Armia Gubii

Do tej strony konfliktu przypisani sÂą gracze ,ktĂłrzy majÂą mundury w kamuflaÂżach: Flecktarn Troperntarn, duĂąski M84, fiĂąski M/05 , WZ-93 i kamuflaÂże rosyjskie.

[size=150]Wszystkich Graczy prosimy o powaÂżne potraktowanie „wymogu kamuflaÂżowego”.[/size]


Obydwie strony konfliktu startuj¹ z dwóch ró¿nych miejsc.
Obydwie strony majÂą osobne parkingi i miejsca biwakowe(tzw. Trupiarnie).
Organizatorzy postarajÂą siĂŞ by w miejscach biwakowych moÂżna byÂło rozpaliĂŚ ognisko, chociaÂż wszystko bĂŞdzie zaleÂżaÂło od pogody (susza i zwiÂązane z tym zagroÂżenie poÂżarowe).
Prosimy uczestnikĂłw gry o zabranie ze sobÂą : namiot, ÂśpiwĂłr, jedzenie na 2 dni ,latarkĂŞ  i telefon komĂłrkowy oraz duÂżo „ dobrego humoru” Chichot

MusieliÂśmy teÂż wprowadziĂŚ tzw. wpisowe.
 ZwiÂązane jest to jak wszyscy ,ktĂłrzy kiedykolwiek organizowali wiĂŞkszÂą imprezĂŞ ASG, wiedzÂą ,z kosztami organizacyjnymi i logistycznymi.
Koszt wyliczyliÂśmy na 10 zÂł od osoby.

WpÂłaty prosimy dokonywaĂŚ na konto Stowarzyszenia „ERSOFT”
Dane.
ElblÂąskie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT
82-300 ElblÂąg
ul. Artura Grottgera 76/2

Nr. konta. Alior Bank
56 2490 0005 0000 4500 7172 1170

W tytule wpÂłaty prosimy napisaĂŚ : imiĂŞ i nazwisko , ksywĂŞ  oraz MilSim 24H MÂłynary.Prosimy teÂż o dopisanie w tytule wpÂłaty sÂłowo "DAROWIZNA" (zwiÂązane jest to ze sprawami ksiĂŞgowymi)
Grupowo....podobnie.



 
[size=150]Regulamin gry[/size]

UÂżycie replik:- BroĂą podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap Âładowane iloÂściÂą kulek do peÂłna,
- BroĂą boczna (pistolety) - 1 peÂłny magazynek.
- BroĂą wsparcia - jeden magazynek do peÂłna( np. 2500 lulek)

Ograniczenia amunicyjne:

Strzelec (broĂą indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespoÂłowa broĂą wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broĂą snajperska) - 100 szt.
BroĂą krĂłtka - 0 szt.
Niedozwolone jest doÂładowywanie broni innej klasy niÂż ta do ktĂłrej jest przeznaczona amunicja (np. nie moÂżna doÂładowywaĂŚ magazynkĂłw pistoletowych; nie moÂżna doÂładowywaĂŚ magazynkĂłw M16 z amunicji snajpera).


Ograniczenia mocy replik

BroĂą indywidualna - do 450 fps
ZespoÂłowa broĂą wsparcia - do 500 fps
BroĂą snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
BroĂą snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.



BEZPIECZEÑSTWO
- Zabrania siĂŞ uÂżywania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych roœlin)
- Po zakoĂączeniu gry wszystkie powstaÂłe Âśmieci zabieramy ze sobÂą do najbliÂższego kontenera na odpady, nie pozostawiajÂąc nic po sobie w rejonie gry (papierĂłw, pozostaÂłoÂści po poÂżywieniu i sÂłodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania siĂŞ zdejmowania gogli ochronnych, okularĂłw lub maski od momentu rozpoczĂŞcia gry aÂż do caÂłkowitego jej zakoĂączenia.
- Zabrania siĂŞ strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiajÂąc tylko samÂą replikĂŞ z za ukrycia.
- W razie doznania powaÂżnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grĂŞ do czasu wyjaÂśnienia zdarzenia.
- Podczas gry nale¿y zwróciÌ szczególn¹ uwagê na nierównoœci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny.

PRZEDMIOTY KTÓRE KA¯DY GRACZ MUSI POSIADAÆ ZE SOB¡.
-     Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
-     BiaÂły bandaÂż lub biaÂła taÂśma minimum 5cm szerokoÂści

[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpniĂŞte z zasad Milka by Luthorusa)

RLLR – Rana Lekka Lewa RĂŞka
RLPR – Rana Lekka Prawa RĂŞka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana CiĂŞÂżka Korpus
RCG -  Rana CiĂŞÂżka GÂłowa
KIA –  ZGON

RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w koĂączyny traktowane sÂą jako rany lekkie, daje to moÂżliwoœÌ odczoÂłgania siĂŞ od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz moÂże samodzielnie zatamowaĂŚ krwawienie ( obandaÂżowaĂŚ trafionÂą koĂączynĂŞ ) . W tym celu musi zuÂżyĂŚ jeden kompletny opatrunek – bandaÂż. Zatamowane w ten sposĂłb krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie Âżadnej wiĂŞcej akcji, gracz musi pozostaĂŚ w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi caÂłkowicie unieruchamiaĂŚ staw kolanowy lub Âłokciowy. W tym celu podkÂładamy jakiÂś usztywniacz – patyk itd…..
JeÂżeli organizator w trakcie rozgrywki zauwaÂży gracza z niewÂłaÂściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa takÂą osobĂŞ z gry.

RCK, RCG – trafienia w korpus i gÂłowĂŞ, traktowane sÂą jako rana ciĂŞÂżka. Po otrzymaniu trafienia gracz moÂże tylko wzywaĂŚ medyka. Tylko medyk moÂże opatrzyĂŚ ranĂŞ i ma na to 30 minut. JeÂżeli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakoĂączyĂŚ grĂŞ. WÂłaÂściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokoœÌ miĂŞÂśni brzucha i klatki piersiowej), prawidÂłowo wykonane nie powinno daĂŚ moÂżliwoÂści wykonania skÂłonu.
Rana GÂłowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(gÂłowa musi byĂŚ obwiÂązana caÂłym bandaÂżem z opatrunkiem,na gÂłowie nie moÂże znajdowaĂŚ siĂŞ Âżadne nakrycie gÂłowy)
Dodatkowo osoba ciĂŞÂżko ranna nie moÂże nosiĂŚ Âżadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przej¹Ì kolega z teamu. Gracz moÂże jednak uÂżywaĂŚ broni g³ównej ( tylko jeden wpiĂŞty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i uÂżywanie broni bocznej – rĂłwnieÂż tylko z jednym aktualnie wpiĂŞtym magazynkiem.

KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tÂłumaczyĂŚ  Spoko

KaÂżdy gracz bĂŞdzie posiadaÂł na poczÂątku rozgrywki jednÂą kartĂŞ trafienia. Kolejne karty bĂŞdÂą nosili medycy.
Rany ulegajÂą kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciĂŞÂżko ranna ( usztywniamy kolejnÂą koĂączynĂŞ wskazanÂą przez kartĂŞ jednak osoba nie moÂże nosiĂŚ ekwipunku jak to byÂło opisane wczeÂśniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon

Osoba CiĂŞÂżko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.

Dobijanie

Aby dobiÌ rannego w sposób pewny (wyeliminowaÌ przeciwnika z gry) nale¿y go dobiÌ podchodz¹c na odleg³oœÌ minimum 2 m i wypowiedzieÌ has³o "dobijam". Ranny, niezale¿nie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.


Medycy.

Medyk moÂże siĂŞ sam uleczyĂŚ jeÂśli :
- zostaÂł lekko ranny

Medyka ciĂŞÂżko rannego moÂże uleczyĂŚ jedynie inny medyk.

[size=150]WAÂŻNE[/size]
Zasady RESPAWNU

Osoba trafiona (KIA) udaje siĂŞ w miesce okreÂślone na mapie jako RESPAWN/TRUPIARNIA.
Gracz taki przebywa na RESPAWNIE do dnia nastêpnego ,kiedy to wchodzi ponownie do gry jako posi³ki dla swojej strony koñfliktu,o okre¶lonej przez ORGANIZATORÓW godzinie.


PRZERWA OFF-GAME

Wpowadzamy te¿ tzw. PRZERWÊ OFF-GAME Bêdzie ona obowi±zywaæ od godz. 23.00 w sobotê - do godz. 3.00 rano w niedzielê
Podyktowane jest to wzglĂŞdami bezpieczeĂąstwa graczy.Na terenie gry peÂłno jest dziur po grasujÂących tam bobrach. Kolega Beny z Teamu Kaliber 69 z MorÂąga moÂże nt. co nie co opowiedzieĂŚ Spoko
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2011, 00:20:01 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Maj 19, 2011, 14:14:27 »

Rozgrywka odbĂŞdzie z podziaÂłem stron wedÂług mundurĂłw.
ProszĂŞ wiĂŞc Wszystkich wpisujÂących siĂŞ na liste, o podanie w jakim bedzie mundurze.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Maj 19, 2011, 19:09:24 »

dziĂŞki Fiszer za zaproszenie!
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #3 : Maj 20, 2011, 19:45:48 »

Edit 1 post - LISTA  Spoko
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #4 : Maj 24, 2011, 19:50:40 »

Ponowna edyta 1 posta.
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #5 : Maj 26, 2011, 16:53:13 »

Ponowna edycja 1 posta Karty Ran - ZASADY
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #6 : Czerwiec 03, 2011, 15:19:21 »

WstĂŞpnie moÂżesz dopisaĂŚ:
1. Seth M90
2. Korpi M90
3. Lojtnant M90
4. WÂłodek M90 (50/50)
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #7 : Czerwiec 10, 2011, 08:30:54 »

DziĂŞkujĂŞ za deklaracje.
Edit 1 posta - dodano link z umiejscowieniem pola gry
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #8 : Czerwiec 10, 2011, 20:25:45 »

fajno - kasa za 4 szwedĂłw poszÂła....
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #9 : Czerwiec 14, 2011, 00:19:42 »

Edit 1 posta.

Link do zdjĂŞĂŚ z rekonesansu  po terenie przyszÂłej gry.
https://picasaweb.google.com/104076228673005619319/MYnaryTerenRozgrywki?authkey=Gv1sRgCOOhlsqDm-HtOw&feat=directlink#

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2011, 00:21:29 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #10 : Czerwiec 18, 2011, 00:55:00 »

ZobaczyÂłem.... i od razu ucaÂłowaÂłem  mĂłj mundurek w kamo M90..... 
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #11 : Czerwiec 24, 2011, 22:19:12 »

Program Imprezy "OPERACJA RIPPER" Milsim 24H MÂłynary

ZbiĂłrka:

- Miejsce - MÂłynary, plac przy ul.Rynek
- Czas - godz. 11.00 - 11.45.
W czasie odprawy wszyscy gracze dostanÂą specjalne przypinki/badge z logiem Imprezy i Organizatora.
ZostanÂą teÂż rozdane mapy oraz rozkazy w kopertach.
Podczas zbiĂłrki gracze zostanÂą podzieleni na strony konfliktu i po zakoĂączeniu zbiĂłrki odjadÂą do swoich (osobnych) punktĂłw startu.


Sobota 2.07.2011.
12.00 - Start Imprezy.

12.00 - 23.00 - Wykonywanie zadaĂą.
Noc 2-3.07.2011.
23.00 - 3.00 - Przerwa OFF-GAME

Niedziela 3.07.2011.
3.00 -12.00 - Wykonywanie zadaĂą.

12.00 - Koniec Imprez

Pozdrawiam.

Fiszer
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

animeozywiolach nakazdytemat homofriends lodux artofwar