Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazków
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 28, 2024, 17:50:42


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zaproszenie do EB 21.11.2010 r g. 10.00  (Przeczytany 2161 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Listopad 16, 2010, 11:02:24 »

Witam.
Może chcielibyście odwiedzić nas w Elblągu ?  Chichot

Oto zaproszenie na:

[size=150]Operacja "Złap Królika"[/size]

W sobotę 20.11.2010 r ,o godz. 23.45 nad terytorium Gubii ,rejonie na północ od miasta Elbląg, został zestrzelony samolot zwiadowczy Arykańczyków.
W ostatnim momencie przed zestrzeleniem dwaj piloci arykańscy , podali przybliżoną pozycję miejsca zestrzelenia.Natychmiast Dowódctwo Armii Arykańskiej wysyła doborową jednostkę Komandosów, celem wyratowania pilotów oraz czarnej skrzynki , która została ukryta przez przezornych pilotów.

Meldunek o zestrzeleniu dotarł też do Dowódctwa Armii Gubii.Wydany zostaje rozkaz znalezienia pilotów,czarnej skrzynki oraz ewentualnego zniszczenia grupy ratunkowej arykańczyków.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZADANIA:

Komandosi Arykańscy - Grupa Ratunkowa
- przeniknąć na teren Gubii i założyć tajną bazę wypadową,
- baza powinna być oznaczona chorągiewką w ustalonym kolorze.
- baza jest jednocześnie punktem dowodzenia i respawnem
- namierzyć i odnaleźć pilotów .
- odnaleźć czarną skrzynkę
- jeżeli pilot zostanie złapany odbić go z Bazy Gubii, lub podczas transportu na lotnisko.
Odbicie pilota może nastąpić podczas przesłuchania w bazie, lub w czasie zasadzki podczas transportu pilota na lotnisko.
- ewakuować się z terenu Gubii transportem lotniczym z punktu ewakuacyjnego(oznaczonego na mapie), po dotarciu do punktu ewakuacyjnego odpalić 2 petardy i utrzymać się na nim przez 45 min, do momentu przybycia helikoptera ratunkowego. 
 


Arykańscy Piloci 
- ukryć czarną skrzynkę (przed wejściem do gry ukryć czarną skrzynkę na terenie gry)
- uruchomić nadajnik(zestrzelony pilot podaje swoją pozycję co 15 minut (np. 12.15, 12,30 12,45 itd.)
zgodnie z określonym wcześniej kodem na ustalonej częstotliwości PMR,
poza tym się nie kontaktuje. Co 15 minut - po, lub przed podaniem pozycji może przemieścić się w dowolnym kierunku o 100 metrów)
- nawiązać kontakt z grupą Ratunkową Komandosów Arykańskich
- nie dać się złapać
piloci posiadają broń długą z magazynkami Low-cap oraz broń boczną z jednym magazynkiem. Pilot nie korzysta z kart trafień.

Wojska Gubii
- odnaleźć i złapać pilotów( namierzenie miejsca pobytu pilotów może nastąpić poprzez patrolowanie terenu i przypadkowe spotkanie, lub podsłuch częstotliwości PMR )
- wydobyć od niego informację o lokalizacji czarnej skrzynki( po złapaniu pilota i odprowadzeniu do bazy po 1 godzinie czasu pilot wyjawi miejsce ukrycia skrzynki. Skrzynkę można też znaleźć podczas patrolu)
- znaleźć czarną skrzynk
- odstawić pilota i skrzynkę na lotnisko(oczywiście winnym miejscu niż Komandosi Arykańscy)
Gubia dostarcza pilota i skrzynkę na oznaczone  lotnisko  i wzywa transport lotniczy przez odpalenie 2 petard. Transport lotniczy przybywa po 45 minutach od wezwania. 
- odnaleźć i zniszczyć grupę Ratunkową Arykańczyków oraz jej obóz 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZASADY GRY:
   
Karty ran:
Na karcie ran może być napisane ZABITY lub RANNY. Są tylko te dwie opcje. Na początku każdy
dostaje jedną kartę. Po trafieniu żołnierz/komandos albo dostaje nową kartę od medyka albo losuje
nową na punkcie respawn (będą umieszczone w jakimś kartoniku, pudełku).Kart w sumie jest razem Co?? sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, każde następne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Można zostać rannym lub od razu zginąć. Otwieramy kartę ran i sprawdzamy.
Osoba, która została ranna wzywa medyka krzycząc MEDYK. Nie można się „opatrzeć”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Jeśli medyk dotrze do rannego daje mu nową
kartę ran + spędza przy nim pół minuty „opatrując” go. Nie używamy bandaży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spędzając przy rannym podany czas. Jeśli medyk nie dotrze do rannego w
ciągu 5 minut trafiony żołnierz ginie.
Osoba, która zginęła zakłada czerwoną chustę na głowę, czapkę – żeby była dobrze widoczna.
Odlicza w myślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Jeśli jest strzelanina to
lepiej odczekać chwilę dłużej żeby nie przeszkadzać. Nie może nic mówić, idąc stara się omijać
miejsca, w których znajdują inni żywi uczestnicy gry – jednym słowem – ma być jak najmniej
kolizyjna niczym duch. Są trzy respawny w ciągu godziny: 20 minut po pełnej godzinie, 40 minut
oraz o pełnej godzinie. Idea jest taka, żeby nowe „rzuty posiłków” zapewniły możliwość
rozpoczynania gry zespołowo oraz przeprowadzenia grupowej, taktycznej akcji na cele gry. To
powinno dać możliwość wygenerowania wielu pomysłów na podejście przeciwnika oraz
wyciągnięcia wielu wniosków po grze, ma być też dynamicznie.
Medycy:
Na osiem osób jedna z nich jest medykiem. Przy ilości graczy mniejszej od 16 – medyków mamy
po jednym po każdej ze stron. Przy ilości graczy większej od 16 do 32 po dwóch po każdej ze stron
itd., itd. Medyk musi zostać wyposażony w odpowiednią, prognozowaną ilość kart ran. Medyk
może mieć karabin, strzelać ale nie musi – może biegać bez repliki.
Amunicja i magazynki:
Przy sobie możemy nosić amunicji ile chcemy i możemy. Magazynków można mieć przy sobie tyle
ile chcemy i możemy. Pojemność magazynków – real-capy, low-capy, mid-capy, - ładujemy tyle ile się w nich mieści. Hi-capy ładujemy tylko po 100 kulek BB.

RESPAWN Wojsk Gubii:
Respawn zlokalizowany jest w bazie Wojsk Gubii(Czerwony Domek)
 
RESPAWN Komandosów Arykańskich:
Respawn zlokalizowany jest w Tajnej Bazie Komandosów

Kanały PMR

Komandosi Arykańscy - 1,2 (zakaz podsłuchiwania)
Wojska Gubii - 3,4 (zakaz podsłuchiwania)
NADAJNIK Pilotów -5


 
Stosunek sił:
Arykańczycy-Komandosi(6-8 osób + piloci) lub więcej
Wojska Gubii (14-16 osób)  lub więcej

W przypadku większej liczby grających - zostaną oni przydzieleni do stron w systemie proporcjonalnym.




Lista chętnych:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Serdecznie Zapraszamy. Chichot
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Listopad 20, 2010, 07:27:06 »

Niestety jestem zmuszony przełożyc manewry na [size=150]5 grudnia[/size].
Powód : rozchorowała mi się młodsza córka i nie mam dla niej opieki.
Przepraszam Wszystkich, którzy się zapisali.
Pozdrawiam.
Fiszer.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Listopad 20, 2010, 11:30:25 »

To tak jak u mnie. Tyle że chora jest i żona i syn.
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

watahalion olimp szczesliwirodzice elitserienspeedway tnt