Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazków
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 28, 2024, 17:28:06


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: "OPERACJA SEARCH AND KILL 2 " Elbląg P1 24.10.2010r g.9.00  (Przeczytany 3266 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Październik 03, 2010, 22:00:46 »

Witam.
W imieniu Stowarzyszenia "ERSOFT" i Shadowa ,chciałbym zaprosic Wszystkich na imprezę z cyklu "Konflikt Arykańsko-Gubijski".

[size=150]OPERACJA SEARCH AND KILL 2 [/size]


Po nieudanej interwencji Sił Rozjemczych ONZ , w pasie przygranicznym na północ od miasta Elbląg, powstał obszar nad którym nie panowały żadne siły .
Wojska Gubii wycofały się do swoich baz. To samo zrobiły Arykańskie Siły Specjalne. 
Niestety ,w lipcu 2010 roku,przelatujący na niskiej orbicie, amerykański satelita geologiczny VOBOS 1 ,wykrył ogromne pokłady gazu łupkowego. Niechcący  :twisted:  Amerykanie "wygadali" o tym fakcie się na forum międzynarodowym.
Było to jak iskra rzucona na beczkę prochu.

Nagle wszystkie liczące sie państwa na świecie chciały miec udział w tym interesie.
Ale żeby potwierdzic dane z satelity trzeba było pobrac próbki gleby oraz zrobic próbne odwierty.
Do gry o gaz łupkowy włączyły sie takie pańtwa jak : Arykania, Gubia, USA ,Niemcy oraz Konsorcjum Polsko-Rosyjskie Spoko .
Każda ze stron wysyła oddział specjalny wraz z naukowcem, który ma za zadanie zdobycie lub zweryfikowanie zdobytych danych.

        Zadania stron

 Arykańczycy (20-25 osób + 1 naukowiec)

1. Założyc bazę wypadową na północ od Czerwonego Domku.
2. Rozszyfrowac za pomocą naukowca mapę z naniesionymi punktami, w których mają obyc się odwierty.
3. Wysłac w określone punkty oddział w którym musi znaleśc się naukowiec.
4. Wysyłac 2-4 osobowe oddzialy dywersyjne mające na celu przeszkadzanie w badaniach wrogich oddziałów oraz  porywanie obcych naukowców.

W każdym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddział musi przebywac 30 min.
Oddziały dywersyjne mogą zdobywac dane od obcych naukowców,po wcześnieszym porwaniu ich.
Jesli strona konfliktu straci naukowca ,nie może dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzględnie odbic swojego naukowca lub porwac innego z wrogiego oddziału.


       Gubijczycy (20-25 osób + 1 naukowiec)

1. Założyc bazę wypadową na południe od Czerwonego Domku.
2. Rozszyfrowac za pomocą naukowca mapę z naniesionymi punktami, w których mają obyc się odwierty.
3. Wysłac w określone punkty oddział w którym musi znaleśc się naukowiec.
4. Wysyłac 2-4 osobowe oddzialy dywersyjne mające na celu przeszkadzanie w badaniach wrogich oddziałów oraz  porywanie obcych naukowców.

W każdym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddział musi przebywac 30 min.
Oddziały dywersyjne mogą zdobywac dane od obcych naukowców,po wcześnieszym porwaniu ich.
Jeśli strona konfliktu straci naukowca ,nie może dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzględnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziału.


Oddział USA (10-15 osób+ 1 naukowiec)


1. Amerykanie zakładają Tajną Bazę w strefie zrzutu. Baza ta musi byc dobrze ukryta i zamaskowana.
2. Za pomocą mapy ,którą ma przy sobie naukowiec rozpocząc odwierty. Punkty odwiertów zaznaczone są na mapie.
3. Wysłac jedną dwójkę snajperską ,która będzie miała za zadanie rozpoznanie oraz likwidację naukowców z innych wrogich oddziałów.

Zadania muszą byc wykonywane skrycie i " po cichu" Spoko
Z racji ,że Amerykanie mają nowoczesny sprzęt wiertniczy.... każdym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddział musi przebywac 20 min.
Jeśli strona konfliktu straci naukowca ,nie może dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzględnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziału.


                 Niemcy (10-15 osób+ 1 naukowiec)

1. Niemcy zakładają Tajną Bazę w strefie, w której zostali wysadzeni przez śmigłowce. Baza ta musi byc dobrze ukryta i zamaskowana.
2. Za pomocą mapy ,którą ma przy sobie naukowiec rozpocząc odwierty. Punkty odwiertów zaznaczone są na mapie.
3. Wysłac jedną dwójkę snajperską ,która będzie miała za zadanie rozpoznanie oraz likwidację naukowców z innych wrogich oddziałów.

Zadania muszą byc wykonywane skrycie i " po cichu" Spoko
Z racji ,że Niemcy mają nowoczesny sprzęt wiertniczy (Made in Germany) Spoko .... każdym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddział musi przebywac 20 min.
Jeśli strona konfliktu straci naukowca ,nie może dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzględnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziału.


                 Konsorcjum Polsko-Rosyjskie  (10-15 osób+ 1 naukowiec)

1. Oddział  Konsorcjum Polsko-Rosyjskiego wyskakuje z ROSOMAKÓW w strefie wyznaczonej przez dowódctwo. Zakładają tam Tajną Bazę Baza musi byc dobrze ukryta i zamaskowana.
2. Za pomocą mapy ,którą ma przy sobie naukowiec rozpocząc odwierty. Punkty odwiertów zaznaczone są na mapie.
3. Wysłac jedną dwójkę snajperską ,która będzie miała za zadanie rozpoznanie oraz likwidację naukowców, z innych wrogich oddziałów.

Zadania muszą byc wykonywane skrycie i " po cichu" Spoko
Z racji ,że Konsorcjum Polsko-Rosyjskie ma nowoczesny sprzęt wiertniczy (Made in Russia) Spoko .... każdym punkcie, w którym odbywa sie odwiert,oddział musi przebywac 20 min.
Jeśli strona konfliktu straci naukowca ,nie może dokonywac odwiertów i zdobywac danych. Musi bezwzględnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziału.


Regulamin gry

- Użycie replik:
* Broń podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ładowane ilością kulek do pełna, magazynki Hi-cap ładowane do pełna ale strzelają na singlu - ilość magazynków dowolna.
* Broń boczna (pistolety) - pełne magazynki - ilość dowolna.
* Broń wsparcia - jeden duży magazynek 2500 kulek - jedna na grupę.
* Zapas kulek 1000 szt. na jednego gracza (przenoszone w oporządzeniu ,w opisanym woreczku).


- Sygnalizacja Trafień
* Bezpośrednio po trafieniu podnosimy replikę nad głowę jednocześnie komunikując głosem DOSTAŁEM!!! (głośno i wyraźnie)
* Po trafieniu wyciągamy kartę trafień i odczytujemy wynik. Jeśli jesteśmy ZABICI idziemy na RESPA.
Jeśli RANNI wołamy MEDYKA
Medyk musi nas opatrzyć w przeciągu 10 minut (dlatego ważne jest posiadanie przy sobie zegarka, czy innego urządzenia mierzącego czas)
Rannego może opatrzyc tylko MEDYK
Powinniśmy dać medykowi swój bandaż, aby mógł go nam zawiązać ponad łokciem w widocznym miejscu na lewej ręce.
Można strzelać do osób wykonujących czynności opatrunkowe.
Jeśli podczas opatrywania postrzelony zostanie medyk, wtedy on również, unosi karabin nad głowę i głośno mówi DOSTAŁEM!!!
Jeżeli wybita zostanie cala grupa, wówczas wszyscy wracają do Respawnu.

Ranny pozostaje w miejscu trafienia go, Postawa dowolna (leżaca, stojaca, kucająca, siedząca - zależy od miejsca i ukształtowania terenu) medyk musi dotrzeć do niego, postawa wykonywania czynności opatrunkowych dowolna.
Podczas opatrywania, na leżąco ranny trzyma replikę kolbą do góry do momentu ukończenia opatrywania go.
Po opatrzeniu ranny może zmienić miejsce ale tylko i wyłącznie z pomocą medyka.
Gracz wraca do gry po upływie 10 minut od momentu opatrzenia rannego.

W momencie, gdy medykowi uda się opatrzyć rannego, może go natychmiast ewakuować z miejsca zdarzenia.
* Po upływie 10 minut, (jeśli nie dotarł do nas medyk) samoczynnie oznaczamy się opaską/bandażem na głowie i idziemy do Respawnu (teren wyznaczony wcześniej przez Moderatora gry)
* Uczestniczy powracają do gry  po 15 minutach liczonych od pełnej godziny w momencie dotarcia, do Respawnu. Powracający nie wracają bezpośrednio w miejsce starcia, lecz meldują się u dowódcy jako uzupełnienie i tam zdejmują opaski/bandaże, co oznacza aktywacje gracza.

BEZPIECZEŃSTWO
- Zabrania się używania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania się naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, łamania i obcinania gałęzi żywych roślin)
- Po zakończeniu gry wszystkie powstałe śmieci zabieramy ze sobą do najbliższego kontenera na odpady, nie pozostawiając nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozostałości po pożywieniu i słodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania się zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczęcia gry aż do całkowitego jej zakończenia.
- Zabrania się strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiając tylko samą replikę z za ukrycia.
- W razie doznania poważnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grę do czasu wyjaśnienia zdarzenia.
- Podczas gry należy zwrócić szczególną uwagę na nierówności terenowe, dziury, kłody, głębokie koleiny.

PRZEDMIOTY KTÓRE KAŻDY GRACZ MUSI POSIADAĆ ZE SOBĄ
- Zapas 1000 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
- Biały bandaż lub biała taśma minimum 5cm szerokości

Proszę o zapoznanie się z zasadami trafień i regułami dotyczącymi zapasów amunicji.

[size=150]Lista uczestników gry[/size]


Arykańczycy (20-25 osób + 1 naukowiec)
1. Kriz (  ESSK" ERSOFT" )
2. Metalmaster (Bezimienni Elbląg)
3. Makenis (Niezrzeszeni Elbląg)
4. Żuczek (Niezrzeszeni Elbląg)
5. Zioło (Niezrzeszeni Elbląg)
6. Alumnus1 (Błękitni Elbląg)
7. Rauko (Niezrzeszeni Pasłęk)
8. Jadzia (  ESSK" ERSOFT" )
9. Tadzik (Olsztyn)
10. Przemo (MERCENARIES Olsztyn)
11. Przemek (Olsztyn)
12. Krissan (Niezrzeszeni Elbląg)
13. Seaper85 (Bezimienni Elbląg )
14. Kasia  (Bezimienni Elbląg )
15. Tuśka (Bezimienni Elbląg)
16. Mavenrick  (Błękitni Elbląg)
17. Adamkox  (Niezrzeszeni Elbląg)
18. Mietuski   (Niezrzeszeni Elbląg)
19. Super5 (Błękitni Elbląg)
20. Alex vel Olo (Zieloni Elbląg)
21. Belliar (Niezrzeszeni Elbląg)
22. Jankes (Niezrzeszeni Elbląg)
23. Mały Klos (Niezrzeszeni Elbląg)
24.
25.

NAUKOWIEC - Fiszer (42BVE, ESSK" ERSOFT" )


Gubijczycy (20-25 osób + 1 naukowiec)

1. Shadow (Team Hipopotam)
2. Ligerius  (Team Hipopotam)
3. Raven  (Panthera Lębork)
4. Cobra  (Panthera Lębork)
5. BW     (Panthera Lębork)
6. Guziol  (Panthera Lębork)
7. Ogór    (Panthera Lębork)
8. Seba  (13 Pomorska Brygada Piechoty)
9. Kaliber 69 Morąg
10. Kaliber 69 Morąg
11. Kaliber 69 Morąg
12. Kaliber 69 Morąg
13. Kaliber 69 Morąg
14. Kaliber 69 Morąg
15. Kaliber 69 Morąg
16. Biko  (Panthera Lębork)
17. (PGABP)
18. (PGABP)
19. (PGABP)
20. (PGABP)
21. (PGABP)
22.
23.
24.
25.

NAUKOWIEC - Sparhawk (42BVE, ESSK" ERSOFT" )

[size=150]Podział mundurowy[/size]

Oddział USA (10-15 osób+ 1 naukowiec)
1. Irek (Straszydło Olsztyn)
2. Wiktor (Straszydło Olsztyn)
3. Aro  (Straszydło Olsztyn)
4. Dudek  (Straszydło Olsztyn)
5. Qubec (Straszydło Olsztyn)
6. Raq  (Straszydło Olsztyn)
7. Dave  (Straszydło Olsztyn)
8. Mat  (Straszydło Olsztyn)
9. Gregory (Niezrzeszeni Olsztyn)
10. Małkoś (Niezrzeszeni Olsztyn)
11. Body  (Niezrzeszeni Olsztyn)
12. Badseed (2nd MSOB Olsztyn)
13. (2nd MSOB Olsztyn)
14. Piter (155 Delta Olsztyn)
15. (155 Delta Olsztyn)

NAUKOWIEC - Tomi (42BVE, ESSK" ERSOFT" )


Niemcy (10-15 osób+ 1 naukowiec)

1. Seba (SpezGrp3 Olsztyn)
2. Ocet  (SpezGrp3 Olsztyn)
3. Piotrek (SpezGrp3 Olsztyn)
4. Willman  (SpezGrp3 Olsztyn)
5. Qwasiu  (SpezGrp3 Olsztyn)
6.
7.
8.
9.
10.

NAUKOWIEC - Tripix (42BVE, ESSK" ERSOFT" )


Konsorcjum Polsko-Rosyjskie  (10-15 osób+ 1 naukowiec)

1. Adi (Pomidor  Wz-93 Olsztyn)
2. Mały (Vnutrenniye Voiska Olsztyn)
3. Dany
4. Wrzesiek
5. Czarny
6. Rambownik
7. MG Schutze (G.S.P. Praetoria)
8. Zuber  (G.S.P. Praetoria)
9. Han vel Bartas (G.S.P. Praetoria)
10. Tomazz (G.S.P. Praetoria)
11. Krynio (G.S.P. Praetoria)
12. Tomek (G.S.P. Praetoria)
13. Mormag (G.S.P. Praetoria)
14. Seba (Ragnarok E.M.P. Olsztyn)
15. Kaso (Ragnarok E.M.P. Olsztyn)

NAUKOWIEC - Pshybysz (42BVE, ESSK" ERSOFT")
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2010, 15:31:18 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #1 : Październik 04, 2010, 19:10:14 »

Ale pojechałeś z tym tłem politycznym  Chichot
Fajne.

Niestety mnie na pewno nie będzie - 16.10 - 08.11. jestem za granicą.
Zapisane

Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Październik 11, 2010, 10:46:48 »

Korekta. Jednak mogę być! Montuję też chłopaków. Na dzisiaj będzie nas 4, ale sytuacja jest dynamiczna.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #3 : Październik 11, 2010, 15:33:49 »

Edit 1 posta.
Dodano listę uczestników imprezy.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #4 : Październik 16, 2010, 19:22:42 »

Od nas na dzisiaj:
1. Seth
2. Włodek
3. Korp
4. Hani
5. Lojtnant

Jakby co, to kontaktuj sie z Sethem, bo ja dopiero 22.10 wracam.
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

over-the-world watahalion elitserienspeedway ksgang everyone