Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazkĂłw
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Czerwiec 14, 2025, 02:35:13


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Niedziela 30.08 P1 godz. 10.00 "Operation RESCUE BLACK BOX"  (Przeczytany 2447 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Sierpień 24, 2009, 16:50:25 »

Witam.
ChciaÂłbym Was zaprosiĂŚ na imprezĂŞ do ElblÂąga
Oto link do imprezy:
http://asg.elblag.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=819
Zapraszam Serdecznie.
Fiszer.
Zapisane
Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomości: 99



Email
« Odpowiedz #1 : Sierpień 25, 2009, 20:46:33 »

Niestety kontuzja wyeliminowaÂła mnie na dÂłuÂższy czas z imprez airsoftowych.
MiÂłej zabawy wszystkim ÂżyczĂŞ
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #2 : Sierpień 28, 2009, 17:58:10 »

Witam.
Na najbliÂższÂą niedzielĂŞ chciaÂłbym zaproponowaĂŚ nastĂŞpujÂący scenariusz.Co prawda jest on zainspirowany scenariuszem z pamiĂŞtnego Kazbekistanu ale wprowadziÂłem parĂŞ istotnych zmian ,przez co mam nadziejĂŞ bĂŞdzie on teÂż interesujÂący.
ProsiÂłbym zainteresowanych strzelankÂą o zapisywanie siĂŞ do grup.

Scenariusz
Operation RESCUE BLACK BOX

W sobotê 29.08.2009 r ,o godz. 23.45 nad terytorium Gubii ,rejonie na pó³noc od miasta Elbl¹g, zosta³ zestrzelony samolot zwiadowczy Arykaùczyków.
W ostatnim momencie przed zestrzeleniem dwaj piloci arykaĂąscy , podali przybliÂżonÂą pozycjĂŞ miejsca zestrzelenia.Natychmiast DowĂłdctwo Armii ArykaĂąskiej wysyÂła doborowÂą jednostkĂŞ KomandosĂłw, celem wyratowania pilotĂłw oraz czarnej skrzynki , ktĂłra zostaÂła ukryta przez przezornych pilotĂłw.

Meldunek o zestrzeleniu dotarÂł teÂż do DowĂłdctwa Armii Gubii.Wydany zostaje rozkaz znalezienia pilotĂłw,czarnej skrzynki oraz ewentualnego zniszczenia grupy ratunkowej arykaĂączykĂłw.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZADANIA:

Komandosi ArykaĂąscy - Grupa Ratunkowa
- przenikn¹Ì na teren Gubii i za³o¿yÌ tajn¹ bazê wypadow¹,
- baza powinna byĂŚ oznaczona chorÂągiewkÂą w ustalonym kolorze.
- baza jest jednoczeÂśnie punktem dowodzenia i respawnem
- namierzyÌ i odnaleŸÌ pilotów .
- odnaleŸÌ czarn¹ skrzynkê
- jeÂżeli pilot zostanie zÂłapany odbiĂŚ go z Bazy Gubii, lub podczas transportu na lotnisko.
Odbicie pilota moÂże nastÂąpiĂŚ podczas przesÂłuchania w bazie, lub w czasie zasadzki podczas transportu pilota na lotnisko.
- ewakuowaĂŚ siĂŞ z terenu Gubii transportem lotniczym z punktu ewakuacyjnego(oznaczonego na mapie), po dotarciu do punktu ewakuacyjnego odpaliĂŚ 2 petardy i utrzymaĂŚ siĂŞ na nim przez 45 min, do momentu przybycia helikoptera ratunkowego.
- zniszczyĂŚ bazĂŞ Wojsk Gubii
Procedura zniszczenia bazy:
- zdobyĂŚ bazĂŞ
- zamieniĂŚ chorÂągiewkĂŞ
- utrzymaĂŚ bazĂŞ przez 30 min
- odpaliĂŚ petardy


ArykaĂąscy Piloci
- ukryĂŚ czarnÂą skrzynkĂŞ (przed wejÂściem do gry ukryĂŚ czarnÂą skrzynkĂŞ na terenie gry)
- uruchomiĂŚ nadajnik(zestrzelony pilot podaje swojÂą pozycjĂŞ co 15 minut (np. 12.15, 12,30 12,45 itd.)
zgodnie z okreÂślonym wczeÂśniej kodem na ustalonej czĂŞstotliwoÂści PMR,
poza tym siĂŞ nie kontaktuje. Co 15 minut - po, lub przed podaniem pozycji moÂże przemieÂściĂŚ siĂŞ w dowolnym kierunku o 100 metrĂłw)
- nawiÂązaĂŚ kontakt z grupÂą RatunkowÂą KomandosĂłw ArykaĂąskich
- nie daĂŚ siĂŞ zÂłapaĂŚ
piloci posiadajÂą broĂą dÂługÂą z magazynkami Low-cap oraz broĂą bocznÂą z jednym magazynkiem. Pilot nie korzysta z kart trafieĂą.

Wojska Gubii
- odnaleŸÌ i z³apaÌ pilotów( namierzenie miejsca pobytu pilotów mo¿e nast¹piÌ poprzez patrolowanie terenu i przypadkowe spotkanie, lub pods³uch czêstotliwoœci PMR )
- wydobyÌ od niego informacjê o lokalizacji czarnej skrzynki( po z³apaniu pilota i odprowadzeniu do bazy po 1 godzinie czasu pilot wyjawi miejsce ukrycia skrzynki. Skrzynkê mo¿na te¿ znaleŸÌ podczas patrolu)
- znaleŸÌ czarn¹ skrzynk
- odstawiĂŚ pilota i skrzynkĂŞ na lotnisko(oczywiÂście winnym miejscu niÂż Komandosi ArykaĂąscy)
Gubia dostarcza pilota i skrzynkĂŞ na oznaczone lotnisko i wzywa transport lotniczy przez odpalenie 2 petard. Transport lotniczy przybywa po 45 minutach od wezwania.
- odnaleŸÌ i zniszczyÌ grupê Ratunkow¹ Arykaùczyków oraz jej obóz
Procedura zniszczenia bazy:
- zdobyĂŚ bazĂŞ
- zamieniĂŚ chorÂągiewkĂŞ
- utrzymaĂŚ bazĂŞ przez 30 minut
- odpaliĂŚ petardy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZASADY GRY:

- pirotechnika
ustalona w scenariuszu
Karty ran:
Na karcie ran moÂże byĂŚ napisane ZABITY lub RANNY. SÂą tylko te dwie opcje. Na poczÂątku kaÂżdy
dostaje jednÂą kartĂŞ. Po trafieniu ÂżoÂłnierz/komandos albo dostaje nowÂą kartĂŞ od medyka albo losuje
nowÂą na punkcie respawn (bĂŞdÂą umieszczone w jakimÂś kartoniku, pudeÂłku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, kaÂżde nastĂŞpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Mo¿na zostaÌ rannym lub od razu zgin¹Ì. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy.
Osoba, ktĂłra zostaÂła ranna wzywa medyka krzyczÂąc MEDYK. Nie moÂżna siĂŞ „opatrzeĂŚ”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. JeÂśli medyk dotrze do rannego daje mu nowÂą
kartĂŞ ran + spĂŞdza przy nim pó³ minuty „opatrujÂąc” go. Nie uÂżywamy bandaÂży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spĂŞdzajÂąc przy rannym podany czas. JeÂśli medyk nie dotrze do rannego w
ciÂągu 5 minut trafiony ÂżoÂłnierz ginie.
Osoba, ktĂłra zginĂŞÂła zakÂłada czerwonÂą chustĂŞ na gÂłowĂŞ, czapkĂŞ – Âżeby byÂła dobrze widoczna.
Odlicza w myÂślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. JeÂśli jest strzelanina to
lepiej odczekaĂŚ chwilĂŞ dÂłuÂżej Âżeby nie przeszkadzaĂŚ. Nie moÂże nic mĂłwiĂŚ, idÂąc stara siĂŞ omijaĂŚ
miejsca, w ktĂłrych znajdujÂą inni Âżywi uczestnicy gry – jednym sÂłowem – ma byĂŚ jak najmniej
kolizyjna niczym duch. SÂą trzy respawny w ciÂągu godziny: 20 minut po peÂłnej godzinie, 40 minut
oraz o peÂłnej godzinie. Idea jest taka, Âżeby nowe „rzuty posiÂłkĂłw” zapewniÂły moÂżliwoœÌ
rozpoczynania gry zespoÂłowo oraz przeprowadzenia grupowej, taktycznej akcji na cele gry. To
powinno daÌ mo¿liwoœÌ wygenerowania wielu pomys³ów na podejœcie przeciwnika oraz
wyciÂągniĂŞcia wielu wnioskĂłw po grze, ma byĂŚ teÂż dynamicznie.
Medycy:
Na osiem osĂłb jedna z nich jest medykiem. Przy iloÂści graczy mniejszej od 16 – medykĂłw mamy
po jednym po kaÂżdej ze stron. Przy iloÂści graczy wiĂŞkszej od 16 do 32 po dwĂłch po kaÂżdej ze stron
itd., itd. Medyk musi zostaÌ wyposa¿ony w odpowiedni¹, prognozowan¹ iloœÌ kart ran. Medyk
moÂże mieĂŚ karabin, strzelaĂŚ ale nie musi – moÂże biegaĂŚ bez repliki.
Amunicja i magazynki:
Przy sobie moÂżemy nosiĂŚ amunicji ile chcemy i moÂżemy. MagazynkĂłw moÂżna mieĂŚ przy sobie tyle
ile chcemy i moÂżemy. PojemnoœÌ magazynkĂłw – real-capy, low-capy, mid-capy, - Âładujemy tyle ile siĂŞ w nich mieÂści. Hi-capy Âładujemy tylko po 100 kulek BB.

RESPAWN Wojsk Gubii:
Respawn zlokalizowany jest w bazie Wojsk Gubii(Czerwony Domek)

RESPAWN KomandosĂłw ArykaĂąskich:
Respawn zlokalizowany jest w Tajnej Bazie KomandosĂłw

KanaÂły PMR

Komandosi ArykaĂąscy - 1,2 (zakaz podsÂłuchiwania)
Wojska Gubii - 3,4 (zakaz podsÂłuchiwania)
NADAJNIK PilotĂłw -5



Stosunek siÂł:
ArykaĂączycy-Komandosi(6-8 osĂłb + piloci) lub wiĂŞcej
Wojska Gubii (14-16 osĂłb) lub wiĂŞcej

W przypadku wiĂŞkszej liczby grajÂących - zostanÂą oni przydzieleni do stron w systemie proporcjonalnym.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

female-vs-male lodux virginia artofwar homofriends