fiszer31
|
 |
« Odpowiedz #2 : Sierpień 28, 2009, 17:58:10 » |
|
Witam. Na najbliÂższÂą niedzielĂŞ chciaÂłbym zaproponowaĂŚ nastĂŞpujÂący scenariusz.Co prawda jest on zainspirowany scenariuszem z pamiĂŞtnego Kazbekistanu ale wprowadziÂłem parĂŞ istotnych zmian ,przez co mam nadziejĂŞ bĂŞdzie on teÂż interesujÂący. ProsiÂłbym zainteresowanych strzelankÂą o zapisywanie siĂŞ do grup.
Scenariusz Operation RESCUE BLACK BOX
W sobotê 29.08.2009 r ,o godz. 23.45 nad terytorium Gubii ,rejonie na pó³noc od miasta Elbl¹g, zosta³ zestrzelony samolot zwiadowczy Arykaùczyków. W ostatnim momencie przed zestrzeleniem dwaj piloci arykaùscy , podali przybli¿on¹ pozycjê miejsca zestrzelenia.Natychmiast Dowódctwo Armii Arykaùskiej wysy³a doborow¹ jednostkê Komandosów, celem wyratowania pilotów oraz czarnej skrzynki , która zosta³a ukryta przez przezornych pilotów.
Meldunek o zestrzeleniu dotarÂł teÂż do DowĂłdctwa Armii Gubii.Wydany zostaje rozkaz znalezienia pilotĂłw,czarnej skrzynki oraz ewentualnego zniszczenia grupy ratunkowej arykaĂączykĂłw.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ZADANIA:
Komandosi Arykaùscy - Grupa Ratunkowa - przenikn¹Ì na teren Gubii i za³o¿yÌ tajn¹ bazê wypadow¹, - baza powinna byÌ oznaczona chor¹giewk¹ w ustalonym kolorze. - baza jest jednoczeœnie punktem dowodzenia i respawnem - namierzyÌ i odnaleŸÌ pilotów . - odnaleŸÌ czarn¹ skrzynkê - je¿eli pilot zostanie z³apany odbiÌ go z Bazy Gubii, lub podczas transportu na lotnisko. Odbicie pilota mo¿e nast¹piÌ podczas przes³uchania w bazie, lub w czasie zasadzki podczas transportu pilota na lotnisko. - ewakuowaÌ siê z terenu Gubii transportem lotniczym z punktu ewakuacyjnego(oznaczonego na mapie), po dotarciu do punktu ewakuacyjnego odpaliÌ 2 petardy i utrzymaÌ siê na nim przez 45 min, do momentu przybycia helikoptera ratunkowego. - zniszczyÌ bazê Wojsk Gubii Procedura zniszczenia bazy: - zdobyÌ bazê - zamieniÌ chor¹giewkê - utrzymaÌ bazê przez 30 min - odpaliÌ petardy
ArykaĂąscy Piloci - ukryĂŚ czarnÂą skrzynkĂŞ (przed wejÂściem do gry ukryĂŚ czarnÂą skrzynkĂŞ na terenie gry) - uruchomiĂŚ nadajnik(zestrzelony pilot podaje swojÂą pozycjĂŞ co 15 minut (np. 12.15, 12,30 12,45 itd.) zgodnie z okreÂślonym wczeÂśniej kodem na ustalonej czĂŞstotliwoÂści PMR, poza tym siĂŞ nie kontaktuje. Co 15 minut - po, lub przed podaniem pozycji moÂże przemieÂściĂŚ siĂŞ w dowolnym kierunku o 100 metrĂłw) - nawiÂązaĂŚ kontakt z grupÂą RatunkowÂą KomandosĂłw ArykaĂąskich - nie daĂŚ siĂŞ zÂłapaĂŚ piloci posiadajÂą broĂą dÂługÂą z magazynkami Low-cap oraz broĂą bocznÂą z jednym magazynkiem. Pilot nie korzysta z kart trafieĂą.
Wojska Gubii - odnaleŸÌ i z³apaÌ pilotów( namierzenie miejsca pobytu pilotów mo¿e nast¹piÌ poprzez patrolowanie terenu i przypadkowe spotkanie, lub pods³uch czêstotliwoœci PMR ) - wydobyÌ od niego informacjê o lokalizacji czarnej skrzynki( po z³apaniu pilota i odprowadzeniu do bazy po 1 godzinie czasu pilot wyjawi miejsce ukrycia skrzynki. Skrzynkê mo¿na te¿ znaleŸÌ podczas patrolu) - znaleŸÌ czarn¹ skrzynk - odstawiÌ pilota i skrzynkê na lotnisko(oczywiœcie winnym miejscu ni¿ Komandosi Arykaùscy) Gubia dostarcza pilota i skrzynkê na oznaczone lotnisko i wzywa transport lotniczy przez odpalenie 2 petard. Transport lotniczy przybywa po 45 minutach od wezwania. - odnaleŸÌ i zniszczyÌ grupê Ratunkow¹ Arykaùczyków oraz jej obóz Procedura zniszczenia bazy: - zdobyÌ bazê - zamieniÌ chor¹giewkê - utrzymaÌ bazê przez 30 minut - odpaliÌ petardy
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZASADY GRY:
- pirotechnika ustalona w scenariuszu Karty ran: Na karcie ran moÂże byĂŚ napisane ZABITY lub RANNY. SÂą tylko te dwie opcje. Na poczÂątku kaÂżdy dostaje jednÂą kartĂŞ. Po trafieniu ÂżoÂłnierz/komandos albo dostaje nowÂą kartĂŞ od medyka albo losuje nowÂą na punkcie respawn (bĂŞdÂą umieszczone w jakimÂś kartoniku, pudeÂłku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, kaÂżde nastĂŞpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY. Gdy oberwiemy: MoÂżna zostaĂŚ rannym lub od razu zgin¹Ì. Otwieramy kartĂŞ ran i sprawdzamy. Osoba, ktĂłra zostaÂła ranna wzywa medyka krzyczÂąc MEDYK. Nie moÂżna siĂŞ „opatrzeĂŚ” samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. JeÂśli medyk dotrze do rannego daje mu nowÂą kartĂŞ ran + spĂŞdza przy nim pó³ minuty „opatrujÂąc” go. Nie uÂżywamy bandaÂży – symulujemy opatrywanie, leczenie spĂŞdzajÂąc przy rannym podany czas. JeÂśli medyk nie dotrze do rannego w ciÂągu 5 minut trafiony ÂżoÂłnierz ginie. Osoba, ktĂłra zginĂŞÂła zakÂłada czerwonÂą chustĂŞ na gÂłowĂŞ, czapkĂŞ – Âżeby byÂła dobrze widoczna. Odlicza w myÂślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. JeÂśli jest strzelanina to lepiej odczekaĂŚ chwilĂŞ dÂłuÂżej Âżeby nie przeszkadzaĂŚ. Nie moÂże nic mĂłwiĂŚ, idÂąc stara siĂŞ omijaĂŚ miejsca, w ktĂłrych znajdujÂą inni Âżywi uczestnicy gry – jednym sÂłowem – ma byĂŚ jak najmniej kolizyjna niczym duch. SÂą trzy respawny w ciÂągu godziny: 20 minut po peÂłnej godzinie, 40 minut oraz o peÂłnej godzinie. Idea jest taka, Âżeby nowe „rzuty posiÂłkĂłw” zapewniÂły moÂżliwoœÌ rozpoczynania gry zespoÂłowo oraz przeprowadzenia grupowej, taktycznej akcji na cele gry. To powinno daĂŚ moÂżliwoœÌ wygenerowania wielu pomys³ów na podejÂście przeciwnika oraz wyciÂągniĂŞcia wielu wnioskĂłw po grze, ma byĂŚ teÂż dynamicznie. Medycy: Na osiem osĂłb jedna z nich jest medykiem. Przy iloÂści graczy mniejszej od 16 – medykĂłw mamy po jednym po kaÂżdej ze stron. Przy iloÂści graczy wiĂŞkszej od 16 do 32 po dwĂłch po kaÂżdej ze stron itd., itd. Medyk musi zostaĂŚ wyposaÂżony w odpowiedniÂą, prognozowanÂą iloœÌ kart ran. Medyk moÂże mieĂŚ karabin, strzelaĂŚ ale nie musi – moÂże biegaĂŚ bez repliki. Amunicja i magazynki: Przy sobie moÂżemy nosiĂŚ amunicji ile chcemy i moÂżemy. MagazynkĂłw moÂżna mieĂŚ przy sobie tyle ile chcemy i moÂżemy. PojemnoœÌ magazynkĂłw – real-capy, low-capy, mid-capy, - Âładujemy tyle ile siĂŞ w nich mieÂści. Hi-capy Âładujemy tylko po 100 kulek BB.
RESPAWN Wojsk Gubii: Respawn zlokalizowany jest w bazie Wojsk Gubii(Czerwony Domek)
RESPAWN KomandosĂłw ArykaĂąskich: Respawn zlokalizowany jest w Tajnej Bazie KomandosĂłw
KanaÂły PMR
Komandosi ArykaĂąscy - 1,2 (zakaz podsÂłuchiwania) Wojska Gubii - 3,4 (zakaz podsÂłuchiwania) NADAJNIK PilotĂłw -5
Stosunek siÂł: ArykaĂączycy-Komandosi(6-8 osĂłb + piloci) lub wiĂŞcej Wojska Gubii (14-16 osĂłb) lub wiĂŞcej
W przypadku wiĂŞkszej liczby grajÂących - zostanÂą oni przydzieleni do stron w systemie proporcjonalnym.
|