Witam.
MoÂże chcielibyÂście odwiedziĂŚ nas w ElblÂągu ?
Oto zaproszenie na:
[size=150]Operacja "Z³ap Królika"[/size]W sobotê 20.11.2010 r ,o godz. 23.45 nad terytorium Gubii ,rejonie na pó³noc od miasta Elbl¹g, zosta³ zestrzelony samolot zwiadowczy Arykaùczyków.
W ostatnim momencie przed zestrzeleniem dwaj piloci arykaĂąscy , podali przybliÂżonÂą pozycjĂŞ miejsca zestrzelenia.Natychmiast DowĂłdctwo Armii ArykaĂąskiej wysyÂła doborowÂą jednostkĂŞ KomandosĂłw, celem wyratowania pilotĂłw oraz czarnej skrzynki , ktĂłra zostaÂła ukryta przez przezornych pilotĂłw.
Meldunek o zestrzeleniu dotarÂł teÂż do DowĂłdctwa Armii Gubii.Wydany zostaje rozkaz znalezienia pilotĂłw,czarnej skrzynki oraz ewentualnego zniszczenia grupy ratunkowej arykaĂączykĂłw.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZADANIA:
Komandosi Arykaùscy - Grupa Ratunkowa - przenikn¹Ì na teren Gubii i za³o¿yÌ tajn¹ bazê wypadow¹,
- baza powinna byĂŚ oznaczona chorÂągiewkÂą w ustalonym kolorze.
- baza jest jednoczeÂśnie punktem dowodzenia i respawnem
- namierzyÌ i odnaleŸÌ pilotów .
- odnaleŸÌ czarn¹ skrzynkê
- jeÂżeli pilot zostanie zÂłapany odbiĂŚ go z Bazy Gubii, lub podczas transportu na lotnisko.
Odbicie pilota moÂże nastÂąpiĂŚ podczas przesÂłuchania w bazie, lub w czasie zasadzki podczas transportu pilota na lotnisko.
- ewakuowaĂŚ siĂŞ z terenu Gubii transportem lotniczym z punktu ewakuacyjnego(oznaczonego na mapie), po dotarciu do punktu ewakuacyjnego odpaliĂŚ 2 petardy i utrzymaĂŚ siĂŞ na nim przez 45 min, do momentu przybycia helikoptera ratunkowego.
ArykaĂąscy Piloci - ukryĂŚ czarnÂą skrzynkĂŞ (przed wejÂściem do gry ukryĂŚ czarnÂą skrzynkĂŞ na terenie gry)
- uruchomiĂŚ nadajnik(zestrzelony pilot podaje swojÂą pozycjĂŞ co 15 minut (np. 12.15, 12,30 12,45 itd.)
zgodnie z okreÂślonym wczeÂśniej kodem na ustalonej czĂŞstotliwoÂści PMR,
poza tym siĂŞ nie kontaktuje. Co 15 minut - po, lub przed podaniem pozycji moÂże przemieÂściĂŚ siĂŞ w dowolnym kierunku o 100 metrĂłw)
- nawiÂązaĂŚ kontakt z grupÂą RatunkowÂą KomandosĂłw ArykaĂąskich
- nie daĂŚ siĂŞ zÂłapaĂŚ
piloci posiadajÂą broĂą dÂługÂą z magazynkami Low-cap oraz broĂą bocznÂą z jednym magazynkiem. Pilot nie korzysta z kart trafieĂą.
Wojska Gubii - odnaleŸÌ i z³apaÌ pilotów( namierzenie miejsca pobytu pilotów mo¿e nast¹piÌ poprzez patrolowanie terenu i przypadkowe spotkanie, lub pods³uch czêstotliwoœci PMR )
- wydobyÌ od niego informacjê o lokalizacji czarnej skrzynki( po z³apaniu pilota i odprowadzeniu do bazy po 1 godzinie czasu pilot wyjawi miejsce ukrycia skrzynki. Skrzynkê mo¿na te¿ znaleŸÌ podczas patrolu)
- znaleŸÌ czarn¹ skrzynk
- odstawiĂŚ pilota i skrzynkĂŞ na lotnisko(oczywiÂście winnym miejscu niÂż Komandosi ArykaĂąscy)
Gubia dostarcza pilota i skrzynkĂŞ na oznaczone lotnisko i wzywa transport lotniczy przez odpalenie 2 petard. Transport lotniczy przybywa po 45 minutach od wezwania.
- odnaleŸÌ i zniszczyÌ grupê Ratunkow¹ Arykaùczyków oraz jej obóz
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZASADY GRY: Karty ran:Na karcie ran moÂże byĂŚ napisane ZABITY lub RANNY. SÂą tylko te dwie opcje. Na poczÂątku kaÂżdy
dostaje jednÂą kartĂŞ. Po trafieniu ÂżoÂłnierz/komandos albo dostaje nowÂą kartĂŞ od medyka albo losuje
nowÂą na punkcie respawn (bĂŞdÂą umieszczone w jakimÂś kartoniku, pudeÂłku).Kart w sumie jest razem

? sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, kaÂżde nastĂŞpne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:Mo¿na zostaÌ rannym lub od razu zgin¹Ì. Otwieramy kartê ran i sprawdzamy.
Osoba, ktĂłra zostaÂła ranna wzywa medyka krzyczÂąc MEDYK. Nie moÂżna siĂŞ „opatrzeĂŚ”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. JeÂśli medyk dotrze do rannego daje mu nowÂą
kartĂŞ ran + spĂŞdza przy nim pó³ minuty „opatrujÂąc” go. Nie uÂżywamy bandaÂży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spĂŞdzajÂąc przy rannym podany czas. JeÂśli medyk nie dotrze do rannego w
ciÂągu 5 minut trafiony ÂżoÂłnierz ginie.
Osoba, ktĂłra zginĂŞÂła zakÂłada czerwonÂą chustĂŞ na gÂłowĂŞ, czapkĂŞ – Âżeby byÂła dobrze widoczna.
Odlicza w myÂślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. JeÂśli jest strzelanina to
lepiej odczekaĂŚ chwilĂŞ dÂłuÂżej Âżeby nie przeszkadzaĂŚ. Nie moÂże nic mĂłwiĂŚ, idÂąc stara siĂŞ omijaĂŚ
miejsca, w ktĂłrych znajdujÂą inni Âżywi uczestnicy gry – jednym sÂłowem – ma byĂŚ jak najmniej
kolizyjna niczym duch. SÂą trzy respawny w ciÂągu godziny: 20 minut po peÂłnej godzinie, 40 minut
oraz o peÂłnej godzinie. Idea jest taka, Âżeby nowe „rzuty posiÂłkĂłw” zapewniÂły moÂżliwoœÌ
rozpoczynania gry zespoÂłowo oraz przeprowadzenia grupowej, taktycznej akcji na cele gry. To
powinno daÌ mo¿liwoœÌ wygenerowania wielu pomys³ów na podejœcie przeciwnika oraz
wyciÂągniĂŞcia wielu wnioskĂłw po grze, ma byĂŚ teÂż dynamicznie.
Medycy:Na osiem osĂłb jedna z nich jest medykiem. Przy iloÂści graczy mniejszej od 16 – medykĂłw mamy
po jednym po kaÂżdej ze stron. Przy iloÂści graczy wiĂŞkszej od 16 do 32 po dwĂłch po kaÂżdej ze stron
itd., itd. Medyk musi zostaÌ wyposa¿ony w odpowiedni¹, prognozowan¹ iloœÌ kart ran. Medyk
moÂże mieĂŚ karabin, strzelaĂŚ ale nie musi – moÂże biegaĂŚ bez repliki.
Amunicja i magazynki:Przy sobie moÂżemy nosiĂŚ amunicji ile chcemy i moÂżemy. MagazynkĂłw moÂżna mieĂŚ przy sobie tyle
ile chcemy i moÂżemy. PojemnoœÌ magazynkĂłw – real-capy, low-capy, mid-capy, - Âładujemy tyle ile siĂŞ w nich mieÂści. Hi-capy Âładujemy tylko po 100 kulek BB.
RESPAWN Wojsk Gubii: Respawn zlokalizowany jest w bazie Wojsk Gubii(
Czerwony Domek)
RESPAWN KomandosĂłw ArykaĂąskich: Respawn zlokalizowany jest w Tajnej Bazie KomandosĂłw
KanaÂły PMR Komandosi ArykaĂąscy - 1,2 (zakaz podsÂłuchiwania)
Wojska Gubii - 3,4 (zakaz podsÂłuchiwania)
NADAJNIK PilotĂłw -5
Stosunek siÂł: ArykaĂączycy-Komandosi(6-8 osĂłb + piloci) lub wiĂŞcej
Wojska Gubii (14-16 osĂłb) lub wiĂŞcej
W przypadku wiĂŞkszej liczby grajÂących - zostanÂą oni przydzieleni do stron w systemie proporcjonalnym.
Lista chĂŞtnych:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Serdecznie Zapraszamy.