Witam.
W imieniu Stowarzyszenia "ERSOFT" i Shadowa ,chcia³bym zaprosic Wszystkich na imprezê z cyklu "Konflikt Arykaùsko-Gubijski".[size=150]OPERACJA SEARCH AND KILL 2 [/size]Po nieudanej interwencji Si³ Rozjemczych ONZ , w pasie przygranicznym na pó³noc od miasta Elbl¹g, powsta³ obszar nad którym nie panowa³y ¿adne si³y .
Wojska Gubii wycofaÂły siĂŞ do swoich baz. To samo zrobiÂły ArykaĂąskie SiÂły Specjalne.
Niestety ,w lipcu 2010 roku,przelatujÂący na niskiej orbicie, amerykaĂąski satelita geologiczny VOBOS 1 ,wykryÂł ogromne pokÂłady gazu Âłupkowego. NiechcÂący :twisted: Amerykanie "wygadali" o tym fakcie siĂŞ na forum miĂŞdzynarodowym.
ByÂło to jak iskra rzucona na beczkĂŞ prochu.
Nagle wszystkie liczÂące sie paĂąstwa na Âświecie chciaÂły miec udziaÂł w tym interesie.
Ale Âżeby potwierdzic dane z satelity trzeba byÂło pobrac prĂłbki gleby oraz zrobic prĂłbne odwierty.
Do gry o gaz ³upkowy w³¹czy³y sie takie paùtwa jak : Arykania, Gubia, USA ,Niemcy oraz Konsorcjum Polsko-Rosyjskie

.
KaÂżda ze stron wysyÂła oddziaÂł specjalny wraz z naukowcem, ktĂłry ma za zadanie zdobycie lub zweryfikowanie zdobytych danych.
Zadania stron ArykaĂączycy (20-25 osĂłb + 1 naukowiec)
1. Za³o¿yc bazê wypadow¹ na pó³noc od Czerwonego Domku.
2. Rozszyfrowac za pomocÂą naukowca mapĂŞ z naniesionymi punktami, w ktĂłrych majÂą obyc siĂŞ odwierty.
3. WysÂłac w okreÂślone punkty oddziaÂł w ktĂłrym musi znaleÂśc siĂŞ naukowiec.
4. Wysy³ac 2-4 osobowe oddzialy dywersyjne maj¹ce na celu przeszkadzanie w badaniach wrogich oddzia³ów oraz porywanie obcych naukowców.
W kaÂżdym punkcie, w ktĂłrym odbywa sie odwiert,oddziaÂł musi przebywac 30 min.
OddziaÂły dywersyjne mogÂą zdobywac dane od obcych naukowcĂłw,po wczeÂśnieszym porwaniu ich.
Jesli strona konfliktu straci naukowca ,nie moÂże dokonywac odwiertĂłw i zdobywac danych. Musi bezwzglĂŞdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego z wrogiego oddziaÂłu.
Gubijczycy (20-25 osĂłb + 1 naukowiec)
1. ZaÂłoÂżyc bazĂŞ wypadowÂą na poÂłudnie od Czerwonego Domku.
2. Rozszyfrowac za pomocÂą naukowca mapĂŞ z naniesionymi punktami, w ktĂłrych majÂą obyc siĂŞ odwierty.
3. WysÂłac w okreÂślone punkty oddziaÂł w ktĂłrym musi znaleÂśc siĂŞ naukowiec.
4. Wysy³ac 2-4 osobowe oddzialy dywersyjne maj¹ce na celu przeszkadzanie w badaniach wrogich oddzia³ów oraz porywanie obcych naukowców.
W kaÂżdym punkcie, w ktĂłrym odbywa sie odwiert,oddziaÂł musi przebywac 30 min.
OddziaÂły dywersyjne mogÂą zdobywac dane od obcych naukowcĂłw,po wczeÂśnieszym porwaniu ich.
JeÂśli strona konfliktu straci naukowca ,nie moÂże dokonywac odwiertĂłw i zdobywac danych. Musi bezwzglĂŞdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziaÂłu.
OddziaÂł USA (10-15 osĂłb+ 1 naukowiec)
1. Amerykanie zakÂładajÂą
TajnÂą BazĂŞ w strefie zrzutu. Baza ta musi byc dobrze ukryta i zamaskowana.
2. Za pomocÂą mapy ,ktĂłrÂą ma przy sobie naukowiec rozpoczÂąc odwierty. Punkty odwiertĂłw zaznaczone sÂą na mapie.
3. Wys³ac jedn¹ dwójkê snajpersk¹ ,która bêdzie mia³a za zadanie rozpoznanie oraz likwidacjê naukowców z innych wrogich oddzia³ów.
Zadania muszÂą byc wykonywane skrycie i " po cichu"
Z racji ,Âże Amerykanie majÂą nowoczesny sprzĂŞt wiertniczy.... kaÂżdym punkcie, w ktĂłrym odbywa sie odwiert,oddziaÂł musi przebywac 20 min.
JeÂśli strona konfliktu straci naukowca ,nie moÂże dokonywac odwiertĂłw i zdobywac danych. Musi bezwzglĂŞdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziaÂłu.
Niemcy (10-15 osĂłb+ 1 naukowiec)
1. Niemcy zakÂładajÂą
TajnÂą BazĂŞ w strefie, w ktĂłrej zostali wysadzeni przez ÂśmigÂłowce. Baza ta musi byc dobrze ukryta i zamaskowana.
2. Za pomocÂą mapy ,ktĂłrÂą ma przy sobie naukowiec rozpoczÂąc odwierty. Punkty odwiertĂłw zaznaczone sÂą na mapie.
3. Wys³ac jedn¹ dwójkê snajpersk¹ ,która bêdzie mia³a za zadanie rozpoznanie oraz likwidacjê naukowców z innych wrogich oddzia³ów.
Zadania muszÂą byc wykonywane skrycie i " po cichu"
Z racji ,Âże Niemcy majÂą nowoczesny sprzĂŞt wiertniczy (Made in Germany)

.... kaÂżdym punkcie, w ktĂłrym odbywa sie odwiert,oddziaÂł musi przebywac 20 min.
JeÂśli strona konfliktu straci naukowca ,nie moÂże dokonywac odwiertĂłw i zdobywac danych. Musi bezwzglĂŞdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziaÂłu.
Konsorcjum Polsko-Rosyjskie (10-15 osĂłb+ 1 naukowiec)
1. OddziaÂł Konsorcjum Polsko-Rosyjskiego wyskakuje z ROSOMAKĂW w strefie wyznaczonej przez dowĂłdctwo. ZakÂładajÂą tam
TajnÂą BazĂŞ Baza musi byc dobrze ukryta i zamaskowana.
2. Za pomocÂą mapy ,ktĂłrÂą ma przy sobie naukowiec rozpoczÂąc odwierty. Punkty odwiertĂłw zaznaczone sÂą na mapie.
3. Wys³ac jedn¹ dwójkê snajpersk¹ ,która bêdzie mia³a za zadanie rozpoznanie oraz likwidacjê naukowców, z innych wrogich oddzia³ów.
Zadania muszÂą byc wykonywane skrycie i " po cichu"
Z racji ,Âże Konsorcjum Polsko-Rosyjskie ma nowoczesny sprzĂŞt wiertniczy (Made in Russia)

.... kaÂżdym punkcie, w ktĂłrym odbywa sie odwiert,oddziaÂł musi przebywac 20 min.
JeÂśli strona konfliktu straci naukowca ,nie moÂże dokonywac odwiertĂłw i zdobywac danych. Musi bezwzglĂŞdnie odbic swojego naukowca lub porwac innego, z wrogiego oddziaÂłu.
Regulamin gry-
U¿ycie replik:* Broù podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ³adowane iloœci¹ kulek do pe³na, magazynki Hi-cap ³adowane do pe³na ale strzelaj¹ na singlu - iloœÌ magazynków dowolna.
* Broù boczna (pistolety) - pe³ne magazynki - iloœÌ dowolna.
* BroĂą wsparcia - jeden duÂży magazynek 2500 kulek - jedna na grupĂŞ.
* Zapas kulek 1000 szt. na jednego gracza (przenoszone w oporzÂądzeniu ,w opisanym woreczku).
-
Sygnalizacja TrafieĂą* BezpoÂśrednio po trafieniu podnosimy replikĂŞ nad gÂłowĂŞ jednoczeÂśnie komunikujÂąc gÂłosem DOSTAÂŁEM!!! (gÂłoÂśno i wyraÂźnie)
* Po trafieniu wyciÂągamy kartĂŞ trafieĂą i odczytujemy wynik. JeÂśli jesteÂśmy
ZABICI idziemy na
RESPA.
JeÂśli
RANNI woÂłamy
MEDYKAMedyk musi nas opatrzyĂŚ w przeciÂągu 10 minut (dlatego waÂżne jest posiadanie przy sobie zegarka, czy innego urzÂądzenia mierzÂącego czas)
Rannego moÂże opatrzyc tylko MEDYK
PowinniÂśmy daĂŚ medykowi swĂłj bandaÂż, aby mĂłgÂł go nam zawiÂązaĂŚ ponad Âłokciem w widocznym miejscu na lewej rĂŞce.
MoÂżna strzelaĂŚ do osĂłb wykonujÂących czynnoÂści opatrunkowe.
JeÂśli podczas opatrywania postrzelony zostanie medyk, wtedy on rĂłwnieÂż, unosi karabin nad gÂłowĂŞ i gÂłoÂśno mĂłwi DOSTAÂŁEM!!!
JeÂżeli wybita zostanie cala grupa, wĂłwczas wszyscy wracajÂą do Respawnu.
Ranny pozostaje w miejscu trafienia go, Postawa dowolna (leÂżaca, stojaca, kucajÂąca, siedzÂąca - zaleÂży od miejsca i uksztaÂłtowania terenu) medyk musi dotrzeĂŚ do niego, postawa wykonywania czynnoÂści opatrunkowych dowolna.
Podczas opatrywania, na le¿¹co ranny trzyma replikê kolb¹ do góry do momentu ukoùczenia opatrywania go.
Po opatrzeniu ranny mo¿e zmieniÌ miejsce ale tylko i wy³¹cznie z pomoc¹ medyka.
Gracz wraca do gry po upÂływie 10 minut od momentu opatrzenia rannego.
W momencie, gdy medykowi uda siĂŞ opatrzyĂŚ rannego, moÂże go natychmiast ewakuowaĂŚ z miejsca zdarzenia.
* Po upÂływie 10 minut, (jeÂśli nie dotarÂł do nas medyk) samoczynnie oznaczamy siĂŞ opaskÂą/bandaÂżem na gÂłowie i idziemy do Respawnu (teren wyznaczony wczeÂśniej przez Moderatora gry)
* Uczestniczy powracajÂą do gry po 15 minutach liczonych od peÂłnej godziny w momencie dotarcia, do Respawnu. PowracajÂący nie wracajÂą bezpoÂśrednio w miejsce starcia, lecz meldujÂą siĂŞ u dowĂłdcy jako uzupeÂłnienie i tam zdejmujÂą opaski/bandaÂże, co oznacza aktywacje gracza.
BEZPIECZEĂSTWO- Zabrania siĂŞ uÂżywania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania siê naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, ³amania i obcinania ga³êzi ¿ywych roœlin)
- Po zakoĂączeniu gry wszystkie powstaÂłe Âśmieci zabieramy ze sobÂą do najbliÂższego kontenera na odpady, nie pozostawiajÂąc nic po sobie w rejonie gry (papierĂłw, pozostaÂłoÂści po poÂżywieniu i sÂłodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania siĂŞ zdejmowania gogli ochronnych, okularĂłw lub maski od momentu rozpoczĂŞcia gry aÂż do caÂłkowitego jej zakoĂączenia.
- Zabrania siĂŞ strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiajÂąc tylko samÂą replikĂŞ z za ukrycia.
- W razie doznania powaÂżnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grĂŞ do czasu wyjaÂśnienia zdarzenia.
- Podczas gry nale¿y zwróciÌ szczególn¹ uwagê na nierównoœci terenowe, dziury, k³ody, g³êbokie koleiny.
PRZEDMIOTY KTĂRE KAÂŻDY GRACZ MUSI POSIADAĂ ZE SOBÂĄ- Zapas 1000 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
- BiaÂły bandaÂż lub biaÂła taÂśma minimum 5cm szerokoÂści
ProszĂŞ o zapoznanie siĂŞ z zasadami trafieĂą i reguÂłami dotyczÂącymi zapasĂłw amunicji.
[size=150]
Lista uczestnikĂłw gry[/size]
ArykaĂączycy (20-25 osĂłb + 1 naukowiec)
1. Kriz ( ESSK" ERSOFT" )
2. Metalmaster (Bezimienni ElblÂąg)
3. Makenis (Niezrzeszeni ElblÂąg)
4. ÂŻuczek (Niezrzeszeni ElblÂąg)
5. ZioÂło (Niezrzeszeni ElblÂąg)
6. Alumnus1 (B³êkitni Elbl¹g)
7. Rauko (Niezrzeszeni Pas³êk)
8. Jadzia ( ESSK" ERSOFT" )
9. Tadzik (Olsztyn)
10. Przemo (MERCENARIES Olsztyn)
11. Przemek (Olsztyn)
12. Krissan (Niezrzeszeni ElblÂąg)
13. Seaper85 (Bezimienni ElblÂąg )
14. Kasia (Bezimienni ElblÂąg )
15. TuÂśka (Bezimienni ElblÂąg)
16. Mavenrick (B³êkitni Elbl¹g)
17. Adamkox (Niezrzeszeni ElblÂąg)
18. Mietuski (Niezrzeszeni ElblÂąg)
19. Super5 (B³êkitni Elbl¹g)
20. Alex vel Olo (Zieloni ElblÂąg)
21. Belliar (Niezrzeszeni ElblÂąg)
22. Jankes (Niezrzeszeni ElblÂąg)
23. MaÂły Klos (Niezrzeszeni ElblÂąg)
24.
25.
NAUKOWIEC - Fiszer (42BVE, ESSK" ERSOFT" )
Gubijczycy (20-25 osĂłb + 1 naukowiec)
1. Shadow (Team Hipopotam)
2. Ligerius (Team Hipopotam)
3. Raven (Panthera LĂŞbork)
4. Cobra (Panthera LĂŞbork)
5. BW (Panthera LĂŞbork)
6. Guziol (Panthera LĂŞbork)
7. OgĂłr (Panthera LĂŞbork)
8. Seba (13 Pomorska Brygada Piechoty)
9. Kaliber 69 MorÂąg
10. Kaliber 69 MorÂąg
11. Kaliber 69 MorÂąg
12. Kaliber 69 MorÂąg
13. Kaliber 69 MorÂąg
14. Kaliber 69 MorÂąg
15. Kaliber 69 MorÂąg
16. Biko (Panthera LĂŞbork)
17. (PGABP)
18. (PGABP)
19. (PGABP)
20. (PGABP)
21. (PGABP)
22.
23.
24.
25.
NAUKOWIEC - Sparhawk (42BVE, ESSK" ERSOFT" )
[size=150]
PodziaÂł mundurowy[/size]
OddziaÂł USA (10-15 osĂłb+ 1 naukowiec)
1. Irek (StraszydÂło Olsztyn)
2. Wiktor (StraszydÂło Olsztyn)
3. Aro (StraszydÂło Olsztyn)
4. Dudek (StraszydÂło Olsztyn)
5. Qubec (StraszydÂło Olsztyn)
6. Raq (StraszydÂło Olsztyn)
7. Dave (StraszydÂło Olsztyn)
8. Mat (StraszydÂło Olsztyn)
9. Gregory (Niezrzeszeni Olsztyn)
10. MaÂłkoÂś (Niezrzeszeni Olsztyn)
11. Body (Niezrzeszeni Olsztyn)
12. Badseed (2nd MSOB Olsztyn)
13. (2nd MSOB Olsztyn)
14. Piter (155 Delta Olsztyn)
15. (155 Delta Olsztyn)
NAUKOWIEC - Tomi (42BVE, ESSK" ERSOFT" )
Niemcy (10-15 osĂłb+ 1 naukowiec)
1. Seba (SpezGrp3 Olsztyn)
2. Ocet (SpezGrp3 Olsztyn)
3. Piotrek (SpezGrp3 Olsztyn)
4. Willman (SpezGrp3 Olsztyn)
5. Qwasiu (SpezGrp3 Olsztyn)
6.
7.
8.
9.
10.
NAUKOWIEC - Tripix (42BVE, ESSK" ERSOFT" )
Konsorcjum Polsko-Rosyjskie (10-15 osĂłb+ 1 naukowiec)
1. Adi (Pomidor Wz-93 Olsztyn)
2. MaÂły (Vnutrenniye Voiska Olsztyn)
3. Dany
4. Wrzesiek
5. Czarny
6. Rambownik
7. MG Schutze (G.S.P. Praetoria)
8. Zuber (G.S.P. Praetoria)
9. Han vel Bartas (G.S.P. Praetoria)
10. Tomazz (G.S.P. Praetoria)
11. Krynio (G.S.P. Praetoria)
12. Tomek (G.S.P. Praetoria)
13. Mormag (G.S.P. Praetoria)
14. Seba (Ragnarok E.M.P. Olsztyn)
15. Kaso (Ragnarok E.M.P. Olsztyn)
NAUKOWIEC - Pshybysz (42BVE, ESSK" ERSOFT")