Forum ekipy Norra Regemente
darmowy hosting obrazków
Aktualności: Kliknij - http://asg.toplista.pl/?we=forum
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 28, 2024, 16:34:40


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Poligon P1. 08.11.2009r g.10.00 Operacja "Search and Kill"  (Przeczytany 5367 razy)
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« : Październik 05, 2009, 16:52:46 »

Witam Szwedów Uśmiech
Mam dla Was zaproszenie do udziału w strzelance scenariuszowej u nas na Poligonie.Prosze o zapoznanie się ze scenariuszem. Mam nadzieję ,że się Wam spodoba 
A oto link http://asg.elblag.pl/foru...c.php?f=4&t=853
Serdecznie Zapraszam i pozdrawiam.
Fiszer.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2009, 08:55:55 wysłane przez Lojtnant » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #1 : Październik 05, 2009, 19:58:03 »

Operacja "Search and Kill"


Wstęp i przebieg scenariusza

Scenariusz opisuje akcję Arykańskich Komandosów, mającą na celu uwolnienie naukowca od broni biologiczno-chemicznej przetrzymywanego w lasach na północ od gubijskiego miasta Elbląg, przez 1 z 3 oddziałów Armii Gubii. Grupy te działają niezależnie od siebie, są w ciągłym ruchu pomiędzy swoimi posterunkami, 2 z nich posiadają łączność radiową. Jednej i drugiej stronie zależy na tym aby naukowiec nie zginął. Z uwagi na pośpiech prowadzonej akcji ratunkowej, podczas zrzutu spadochronowego jednostki Arykańskich Komandosów, z samolotu odrzutowego nastąpiły komplikacje, czego efektem są braki w uzbrojeniu. Drużyna komandosów, dysponuje bronią długą z ograniczonym zapasem amunicji(po 1 magazynku low-cap na replikę), ale zna z GPS'a dokładną pozycję skrzyni z dodatkowymi magazynkami i zapasową amunicją, która znajduje się jednak w okolicy przemierzanej przez oddziały Armii Gubii. Pojemnik z bronią musi być umieszczony przez organizatora tak, aby sprawiał wrażenie zrzuconego z samolotu na spadochronie. Na niekorzyść Komandosów działa czas, bowiem naukowiec jest jak najszybciej potrzebny w Sztabie Głównym.


Cele


Komandosi muszą zdobyć dodatkową amunicję, uwolnić naukowca i udać się do punktu zbiorczego. Posiadają dokładne dane wywiadowcze odnośnie możliwej liczby i uzbrojenia przeciwnika. Oddziały Armii Gubii muszą utrzymać naukowca przy życiu, nie dopuścić do jego przechwycenia, przy czym muszą przemieszczać się od posterunku posterunku ,w obrębie zamkniętego obszaru pomiędzy określonymi lokacjami ,korzystając z określonych ścieżek, np. 2,3 ścieżki do wyboru(wszystko będzie zaznaczone na mapie). Oddziały mogą współpracować, ale zasadniczo taktyka zakłada działanie w 3 osobnych oddziałów, co ma na celu zmylenie przeciwnika, w którym oddziale znajduje się naukowiec. W przypadku natrafienia na Komandosów najbardziej racjonalnym wydawać się może wycofanie do innej grupy. Gubijczycy nie wiedzą o ilości i problemie z uzbrojeniem przeciwnika - w przypadku natrafienia na skrzynię z amunicją,nie mogą jej użyć (do otwarcia niezbędny specjalny klucz elektroniczny). Gdy grupa komandosów dotrze na miejsce wskazane przez GPS (pozycja na mapie) i znajdzie skrzynię z amunicją, mogą od tego momentu strzelać bez ograniczeń amunicyjnych.

Zadania Komandosów Arykańskich

1. Znaleśc zagubioną skrzynię z amunicją
2. Wykrycie miejsca pobytu naukowca
3. Uprowadzenie naukowca
4. Jak najszybsza ucieczka ,wraz z naukowcem do punktu ewakuacyjnego.
5. Obrona punktu ewakuacyjnego przez 2 godziny lub do końca strzelanki.

Zadania Oddziałów Armii Gubii

1. Zorganizowanie 3 posterunków.
2. Przemieszczanie się całym oddziałem(raz na 20 min ,w ciągu 1 godziny) pomiędzy posterunkami ,po wyznaczonych trasach.(podczas postoju na posterunku, wysyłac patrole)
3. Niedopuszczenie do uprowadzenia naukowca.
4. W razie uprowadzenia: wykryc miejsce przebywania porwanego naukowca,odbicie go z rąk porywaczy.


Informacje dodatkowe

Drużyna Arykańskich Komandosów - 6-8 graczy lub więcej 
Odziały Armii Gubii - 3 grupy po min. 5 graczy lub więcej 

Teren:
Gęsta i bujna roślinność, imitująca dżunglę. Miejsca, między którymi krążą Oddziały Armii Gubii są od siebie znacznie oddalone. Rolę Posterunków, mogą pełnić miejsca ,zaznaczone flagami. Lesisty, z gęstą roślinnością. Punkt zbiorczy komandosów jest oddalony znacznie od tras przemarszu Oddziałów, tak aby po odbiciu naukowca przez Komandosów, pozostałe Oddziały Armii Gubii, mogły próbować odbić Naukowca.


Dodatkowe elementy wyposażenia:
- Radiotelefony PMR lub GPRS (przynajmniej 2 dla 2 oddziałów Armii Gubii)
- Pojemnik z amunicją Komandosów (w środku amunicja )
- mapy z terenem z odpowiednio zaznaczonymi miejscami lądowania,zrzutu skrzyni i miejsca ewakuacji (mapa Komandosów), ścieżek (mapa Oddziałów Gubii), w przypadku przechwycenia jakiejkolwiek mapy przeciwnik ma nieco ułatwione zadanie 

Zasady trafień

Niezmienne od poprzednich scenariuszy tzn. Karty trafień.
Karty ran:
Na karcie ran może być napisane ZABITY lub RANNY. Są tylko te dwie opcje. Na początku każdy
dostaje jedną kartę. Po trafieniu żołnierz/komandos albo dostaje nową kartę od medyka albo losuje
nową na punkcie respawn (będą umieszczone w jakimś kartoniku, pudełku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, każde następne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Można zostać rannym lub od razu zginąć. Otwieramy kartę ran i sprawdzamy.
Osoba, która została ranna wzywa medyka krzycząc MEDYK. Nie można się „opatrzeć”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Jeśli medyk dotrze do rannego daje mu nową
kartę ran + spędza przy nim pół minuty „opatrując” go. Nie używamy bandaży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spędzając przy rannym podany czas. Jeśli medyk nie dotrze do rannego w
ciągu 5 minut trafiony żołnierz ginie.
Osoba, która zginęła zakłada czerwoną chustę na głowę, czapkę – żeby była dobrze widoczna.
Odlicza w myślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Jeśli jest strzelanina to
lepiej odczekać chwilę dłużej żeby nie przeszkadzać. Nie może nic mówić, idąc stara się omijać
miejsca, w których znajdują inni żywi uczestnicy gry – jednym słowem – ma być jak najmniej
kolizyjna niczym duch. Są trzy respawny w ciągu godziny: 20 minut po pełnej godzinie, 40 minut
oraz o pełnej godzinie.

Medycy:
Na każdy z Oddziałów Gubii przypada 1 medyk.
Komandosi posiadają 1 medyka.
Amunicja i magazynki:
Oprócz specjalnych ograniczeń dla Komandosów Arykańskich na początku gry.
Przy sobie możemy nosić amunicji ile chcemy i możemy. Magazynków można mieć przy sobie tyle
ile chcemy i możemy. Pojemność magazynków – real-capy, low-capy, mid-capy, - ładujemy tyle ile się w nich mieści. Hi-capy ładujemy tylko po 100 kulek BB.

FPS i piro
Ograniczenia co do fps-ów to takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.: szturmowa- do 450 FPS
wsparcia- 450 - 500 FPS
snajperskie- 500-600 FPS

Zasady stosowania pirotechniki na imprezie.
Moc petard: K-206 budynki, K-208 otwarty teren.
Dozwolone rodzaje granatów: hukowe,z grochem.
Ilośc i kto może używac:
-Komandosi- 2 saperów,z czego każdy może miec po 10 szt. granatów
-Gubia-po 1 saperze na 1 oddział Gubii,każy z nich może miec po 15 szt .granatów
-Terroryści- to samo co Komandosi



RESPAWN Wojsk Gubii:
Respawn zlokalizowany jest na jednym z posterunków Oddziałów Armii Gubii.

RESPAWN Komandosów Arykańskich:
Respawn zlokalizowany jest w miejscu zrzutu Komandosów Arykańskich.

Ze względu na to, że frekwęcja jest zaskakujaco wysoka "zmuszony" jestem na ustanowienie 3 strony konfliktu.
Będą to Terroryści-Anarchiści  Zajmą się oni wprowadzeniem chaosu i demolki w szeregach ,zarowno Komandosów Arykańskich ,jak i Armii Gubii.
W tej 3 frakcji umieszczam wszystkich niezrzeszonych.

Zadania dla Terrorystów

1. Znaleśc swoją Tajną Bazę( będzie zaznaczona na mapie  )
2. Znaleśc zaginioną Broń Chemiczną i dostarczyc ją do Bazy.
3. Znaleśc i uprowadzic Naukowca.(potrzebny bedzie do odpalenia Broni Chemicznej)
4. Razem z naukowcem uciec do Tajnej Bazy.
5. Bronic bazy przez 2 godz. ,potrzebnych do odpalenia Broni Chemicznej.

Będą podlegac tym samym kryteriom trafień.Respawn też będą mieli osobny
Nie moga się sprzymierzac z żadna ze stron,jak to Anarchisci.



Lista graczy

Naukowiec- Pshybysz (42 BVE)

Komandosi Arykańscy:
1. Fiszer (42 BVE) -Dowódca Komandosów
2. Tripix (42 BVE)
3. Jadzia (KSZ  EON )
4. Beny (MOS)
5. Paweł (MOS)
6. Jurek (MOS)
7. Maciek (MOS)
8. Luto (MOS)
9. Czarny (MOS)
10. Piotrek (MOS)
11. Ghost49 (Death Legion)
12. Shadow (Death Legion)
13. Ligerius (Death Legion)
14. Simon (EON)
15. Bor (EON)
16. Carlos (EON)
17. Sparhawk (42 BVE)
18. Tomi (42 BVE)

Oddział Sztabowy Armii Gubii

1. MacMax (Związek Taktyczny "Trzy Korony") -Dowódca 1 Oddziału i Dowódca Gubii
2. Aliaze (Związek Taktyczny "Trzy Korony")
3. Kama (Związek Taktyczny "Trzy Korony")
4. Zibi (Związek Taktyczny "Trzy Korony")
5. Solobando (Związek Taktyczny "Trzy Korony")
6.


1 Oddział Armii Gubii

1. Mant3z (PGABP)
2. Mrx (PGABP)
3. Sid (PGABP)
4. Polit (PGABP)
5. mklekow (PGABP)
6. Asia (PGABP)
7. Daniel3009 (PGABP)
8. Serek (PGABP)
9. Susel (PGABP)
10. Ksin (PGABP)
11. Jacek (NORRA)
12. Seth (NORRA)
13. Jędrek (NORRA)
14. Korpi (NORRA)
15. Julas (NORRA)
16.




2 Oddział Armii Gubii

1. Kosynier (GREEN BRO'S)
2. Arek (GREEN BRO'S)
3. Fryncik (GREEN BRO'S)
4. HF (GREEN BRO'S)
5. Grzeholec (M.I.G.)
6. SKONEK (GREEN BRO'S)
7. Art (GREEN BRO'S)
8. Chris (SFORA)
9. Trepisko (M.I.G.)
10. Sławek (GREEN BRO'S)
11. Principio (SFORA)
12.Darqo (GREEN BRO'S)
13.



3 Oddział Armii Gubii


1. MG Shutze (Praetorians)
2. Zuber (Praetorians)
3. Strylo (Praetorians)
4. Krynio (Praetorians)
5. Han vel Bartas (Praetorians) -Dowódca 3 Oddziału
6. Tomazz (Praetorians)
7. Czaki (Praetorians)
8. Morg (Praetorians)
9.
10.
11.


Oddział Terrorystów-Anarchistów

1. Kriz (Niezrzeszony)
2. Zioło (Niezrzeszony)
3. Drwal (Niezrzeszony)
4. Mietuski (Niezrzeszony)
5. diablo62 (Niezrzeszony)
6. Daleen (Niezrzeszony)
7. Rufusiak (Niezrzeszony)
8. Krissan (Niezrzeszony)
9. Żuku (Niezrzeszony)
10.Olo (Niezrzeszony) -Dowódca Terrorystów
11.PASZTET 187 (Niezrzeszony)
12.Beliar (Niezrzeszony)
13.Soul (Niezrzeszony)



Zapraszam Serdecznie do zabawy

« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 19:27:23 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #2 : Październik 05, 2009, 20:01:51 »

A, fajny.
Wrzucę temat chłopakom.
Zapisane

Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomości: 99



Email
« Odpowiedz #3 : Październik 06, 2009, 12:53:05 »

Panowie, jeśli będziecie jechać, to czy znajdzie się miejsce dla jednego kuśtykającego?
Nie uczestniczyłbym działaniach bojowych, ale jako wsparcie w postaci dopingu  Duży uśmiech
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #4 : Październik 08, 2009, 17:57:01 »

Panowie niestety zaczyna mi się frekwęcja sypać(Preatoriansi odmówili przyjazdu) Złość
A jak z Wami?
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #5 : Październik 09, 2009, 07:31:05 »

Też słabo z odzewem. Może dlatego że wychodzi imprezea tydzień po tygodniu (04.10) byliśmy w Lublewie.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #6 : Październik 09, 2009, 15:48:24 »

Widząc tak marną frekwęcję ,przenoszę realizację scenariusza na 8 listopada.Mam tylko nadzieję ,że  wszystkim zainteresowanym,termin będzie pasować.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #7 : Październik 10, 2009, 08:55:24 »

ok.
Pozwoliłem sobie zmienić datę w tytule wątku.
Zapisane

fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #8 : Październik 10, 2009, 12:22:27 »

Dzięki Jacek Duży uśmiech
A co do zaproszenia to cały czas jest aktualne Mrugnięcie
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #9 : Październik 26, 2009, 20:11:34 »

Panowie .
Powiadamiam Was ,że edytowałem 2 post ze scenariuszem .
Jak sami widzicie zaczynają się wpisywać ludzie.
Mam wielką nadzieję ,że ktoś z Waszej ekipy się pojawi.
Zapraszam Was serdecznie 
Pozdrawiam
Fiszer.
Zapisane
Hani
Norra
General-lojtnant
*

Ranga 26
Offline Offline

Wiadomości: 99



Email
« Odpowiedz #10 : Październik 27, 2009, 12:06:02 »

Jeśli będę w trójmieście, a nie na śląsku, to z chęcią się pojawię.
Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #11 : Listopad 01, 2009, 20:59:42 »

Edytowałem 2 post.
Zostali wyznaczeni dowódcy(z wyjątkiem 2 Oddziału).
Wpisano zadania dla Terrorystów.
Nie chcę zapeszc ale jak narazie wpisanych jest 59 osób Duży uśmiech
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 19:27:42 wysłane przez fiszer31 » Zapisane
fiszer31
Kapten
****

Ranga 10
Offline Offline

Wiadomości: 44


8500183
Email
« Odpowiedz #12 : Listopad 05, 2009, 19:28:46 »

Edytowałem znowu Spoko 2 post.
Dodane zasady piro i zadania dla komandosów i Gubii.
Zapisane
Lojtnant
Administrator
General
*****

Ranga 41
Offline Offline

Wiadomości: 416



WWW Email
« Odpowiedz #13 : Listopad 07, 2009, 21:46:56 »

No, fajno się  zapowiada.... Uśmiech
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Norra Regemente by Lojtnant, 2007-2013

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

ksgang szczesliwirodzice krainaswiata everyone over-the-world