Witam.
Chciałbym Wszystkich serdecznie zaprosić na imprezę typu milsim 24H.
Impreza odbędzie się w dn. 2-3.07.2011r, w lasach na południowy wschód od Młynar.
Przewidziana jest rozgrywka na uproszczonych zasadach ,kart ran.
Jak na razie wrzucam zajawkę ...
Zasady, regulamin , podział stron i ewentualne wpisowe (nie więcej niż 10 zł) w późniejszym terminie....(do końca przyszłego tygodnia)[size=150]
Na razie prosimy o wpisywanie się chętnych na listę ogólną. Obowiazuje podział mundurowy [/size]
OPERACJA „RIPPER”Po prawie roku względnego spokoju, na pograniczu Arykańsko – Gubijskim, znów zaczynają się budzić w ludziach „Demony Wojny”.
Tym razem niespokojnym rejonem są lasy w okolicy małego arykańskiego miasteczka o nazwie Młynary.
W Sztabie Głównym Armii Arykańskiej niepokój wzbudził fakt ,że od kilku tygodni zamilkła cała siatka wywiadowcza ,działająca w okolicy Młynar....
Sztabowcy coś zaczynali przeczuwać....
Późniejsza historia pokazała, że niestety, nie mylili się.....
Lista :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Pozdrawiam.
Fiszer.
[size=150]Gra wyłącznie dla osób w wieku 18+.[/size]Manewry rozpoczną się od godziny 12.00 dnia 2.07.2011 sobota i będą trwały do 12.00 w niedzielę 3.07.2011. Przybliżony teren imprezy/gry jest obszar (las) znajdujący się pomiędzy miejscowościami – Młynary, Sąpy, Warszewo, Zastawno, Zaścianki.
Teren ten znajduje się około 30km na wschód od Elbląga
[size=150]
Link [/size]:
http://www.wikimapia.org/#lat=54.1688658&lon=19.6795177&z=14&l=28&m=b&v=1Dokładne mapy zostaną umieszczone wraz z rozkazami, zadaniami podczas odprawy w sobotę. Każdy z graczy dostanie miniaturkę mapy jednak może jej użyć tylko po zakończeniu gry aby dotrzeć do pkt „biwakowego” , parkingu.
Mapy biorące udział w rozgrywce otrzymają tylko wyznaczone osoby ( najprawdopodobniej dowodzący oddziałami). Wszyscy uczestnicy otrzymają mapy w dniu rozgrywki. Do tego czasu można bazować na mapach umieszczonych na forum.
Stronami konfliktu są :
-
Wojska Arykańskie-
Armia GubiiWojska ArykańskieDo tej strony konfliktu przypisani są gracze ,którzy mają mundury w kamuflażach : Multicam, Woodland ,Marpat ,DPM, CCE i Szwedzkie M90.
Armia GubiiDo tej strony konfliktu przypisani są gracze ,którzy mają mundury w kamuflażach: Flecktarn Troperntarn, duński M84, fiński M/05 , WZ-93 i kamuflaże rosyjskie.
[size=150]Wszystkich Graczy prosimy o poważne potraktowanie „wymogu kamuflażowego”.[/size]Obydwie strony konfliktu startują z dwóch różnych miejsc.
Obydwie strony mają osobne parkingi i miejsca biwakowe(tzw. Trupiarnie).
Organizatorzy postarają się by w miejscach biwakowych można było rozpalić ognisko, chociaż wszystko będzie zależało od pogody (susza i związane z tym zagrożenie pożarowe).
Prosimy uczestników gry o zabranie ze sobą : namiot, śpiwór, jedzenie na 2 dni ,latarkę i telefon komórkowy oraz dużo „ dobrego humoru” Musieliśmy też wprowadzić tzw. wpisowe.
Związane jest to jak wszyscy ,którzy kiedykolwiek organizowali większą imprezę ASG, wiedzą ,z kosztami organizacyjnymi i logistycznymi.
Koszt wyliczyliśmy na 10 zł od osoby.Wpłaty prosimy dokonywać na konto Stowarzyszenia „ERSOFT”
Dane.
Elbląskie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT
82-300 Elbląg
ul. Artura Grottgera 76/2
Nr. konta. Alior Bank
56 2490 0005 0000 4500 7172 1170
W tytule wpłaty prosimy napisać : imię i nazwisko , ksywę oraz MilSim 24H Młynary.Prosimy też o dopisanie w tytule wpłaty słowo "DAROWIZNA" (związane jest to ze sprawami księgowymi)
Grupowo....podobnie. [size=150]Regulamin gry[/size]Użycie replik:- Broń podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ładowane ilością kulek do pełna,
- Broń boczna (pistolety) - 1 pełny magazynek.
- Broń wsparcia - jeden magazynek do pełna( np. 2500 lulek)
Ograniczenia amunicyjne:Strzelec (broń indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespołowa broń wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 100 szt.
Broń krótka - 0 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).
Ograniczenia mocy replik Broń indywidualna - do 450 fps
Zespołowa broń wsparcia - do 500 fps
Broń snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
Broń snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.
BEZPIECZEŃSTWO- Zabrania się używania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania się naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, łamania i obcinania gałęzi żywych roślin)
- Po zakończeniu gry wszystkie powstałe śmieci zabieramy ze sobą do najbliższego kontenera na odpady, nie pozostawiając nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozostałości po pożywieniu i słodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania się zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczęcia gry aż do całkowitego jej zakończenia.
- Zabrania się strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiając tylko samą replikę z za ukrycia.
- W razie doznania poważnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grę do czasu wyjaśnienia zdarzenia.
- Podczas gry należy zwrócić szczególną uwagę na nierówności terenowe, dziury, kłody, głębokie koleiny.
PRZEDMIOTY KTÓRE KAŻDY GRACZ MUSI POSIADAĆ ZE SOBĄ. - Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
- Biały bandaż lub biała taśma minimum 5cm szerokości
[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpnięte z zasad Milka by Luthorusa)
RLLR – Rana Lekka Lewa Ręka
RLPR – Rana Lekka Prawa Ręka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana Ciężka Korpus
RCG - Rana Ciężka Głowa
KIA – ZGON
RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w kończyny traktowane są jako rany lekkie, daje to możliwość odczołgania się od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz może samodzielnie zatamować krwawienie ( obandażować trafioną kończynę ) . W tym celu musi zużyć jeden kompletny opatrunek – bandaż. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie żadnej więcej akcji, gracz musi pozostać w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi całkowicie unieruchamiać staw kolanowy lub łokciowy. W tym celu podkładamy jakiś usztywniacz – patyk itd…..
Jeżeli organizator w trakcie rozgrywki zauważy gracza z niewłaściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa taką osobę z gry. RCK, RCG – trafienia w korpus i głowę, traktowane są jako rana ciężka. Po otrzymaniu trafienia gracz może tylko wzywać medyka. Tylko medyk może opatrzyć ranę i ma na to 30 minut. Jeżeli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakończyć grę. Właściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokość mięśni brzucha i klatki piersiowej), prawidłowo wykonane nie powinno dać możliwości wykonania skłonu.
Rana Głowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(głowa musi być obwiązana całym bandażem z opatrunkiem,na głowie nie może znajdować się żadne nakrycie głowy)
Dodatkowo osoba ciężko ranna nie może nosić żadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przejąć kolega z teamu. Gracz może jednak używać broni głównej ( tylko jeden wpięty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i używanie broni bocznej – również tylko z jednym aktualnie wpiętym magazynkiem.
KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tłumaczyć
Każdy gracz będzie posiadał na początku rozgrywki jedną kartę trafienia. Kolejne karty będą nosili medycy.
Rany ulegają kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciężko ranna ( usztywniamy kolejną kończynę wskazaną przez kartę jednak osoba nie może nosić ekwipunku jak to było opisane wcześniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon
Osoba Ciężko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.
DobijanieAby dobić rannego w sposób pewny (wyeliminować przeciwnika z gry) należy go dobić podchodząc na odległość minimum 2 m i wypowiedzieć hasło "dobijam". Ranny, niezależnie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.
Medycy.Medyk może się sam uleczyć jeśli :
- został lekko ranny
Medyka ciężko rannego może uleczyć jedynie inny medyk.
[size=150]WAŻNE[/size]Zasady RESPAWNUOsoba trafiona (KIA) udaje się w miesce określone na mapie jako RESPAWN/TRUPIARNIA.
Gracz taki przebywa na RESPAWNIE do dnia następnego ,kiedy to wchodzi ponownie do gry jako posiłki dla swojej strony końfliktu,o określonej przez ORGANIZATORÓW godzinie.PRZERWA OFF-GAMEWpowadzamy też tzw. PRZERWĘ OFF-GAME Będzie ona obowiązywać od godz. 23.00 w sobotę - do godz. 3.00 rano w niedzielę
Podyktowane jest to względami bezpieczeństwa graczy.Na terenie gry pełno jest dziur po grasujących tam bobrach. Kolega Beny z Teamu Kaliber 69 z Morąga może nt. co nie co opowiedzieć