Forum ekipy Norra Regemente

Zaproszenia => Imprezy, spotkania, gry => Wątek zaczęty przez: fiszer31 Maj 18, 2011, 14:50:19



Tytuł: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 18, 2011, 14:50:19
Witam.
Chciałbym Wszystkich serdecznie zaprosić na imprezę typu milsim 24H.
Impreza odbędzie się w dn. 2-3.07.2011r,  w lasach na południowy wschód od Młynar.
Przewidziana jest rozgrywka na uproszczonych zasadach ,kart ran.
Jak na razie wrzucam zajawkę ...
Zasady, regulamin , podział stron  i ewentualne wpisowe (nie więcej niż 10 zł) w późniejszym terminie....(do końca przyszłego tygodnia)

[size=150]Na razie prosimy o wpisywanie się chętnych na listę ogólną. Obowiazuje podział mundurowy [/size]             


                 OPERACJA „RIPPER”

Po prawie roku względnego spokoju, na pograniczu Arykańsko – Gubijskim, znów zaczynają się budzić w ludziach „Demony Wojny”. 8) 
Tym razem niespokojnym rejonem są lasy w okolicy małego arykańskiego miasteczka o nazwie Młynary.

W Sztabie Głównym Armii Arykańskiej niepokój wzbudził fakt ,że od kilku tygodni zamilkła cała siatka wywiadowcza ,działająca w okolicy Młynar....

Sztabowcy coś zaczynali przeczuwać....

Późniejsza historia pokazała, że  niestety, nie mylili się.....



Lista :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Pozdrawiam.
Fiszer.

[size=150]Gra wyłącznie dla osób w wieku 18+.[/size]

Manewry rozpoczną się od godziny 12.00 dnia 2.07.2011 sobota i będą trwały do 12.00 w niedzielę 3.07.2011.

Przybliżony teren imprezy/gry jest  obszar (las) znajdujący się pomiędzy miejscowościami – Młynary, Sąpy, Warszewo, Zastawno, Zaścianki.
 Teren ten znajduje się około 30km na wschód od Elbląga
[size=150]Link [/size]:   http://www.wikimapia.org/#lat=54.1688658&lon=19.6795177&z=14&l=28&m=b&v=1
Dokładne mapy zostaną umieszczone wraz z rozkazami, zadaniami podczas odprawy w sobotę. Każdy z graczy dostanie miniaturkę mapy jednak może jej użyć tylko po zakończeniu gry aby dotrzeć do pkt „biwakowego” , parkingu.
Mapy biorące udział w rozgrywce otrzymają tylko wyznaczone osoby ( najprawdopodobniej dowodzący oddziałami). Wszyscy uczestnicy otrzymają mapy w dniu rozgrywki. Do tego czasu można bazować na mapach umieszczonych na forum.

Stronami konfliktu są :
- Wojska Arykańskie
- Armia Gubii


Wojska Arykańskie
Do tej strony konfliktu przypisani są gracze ,którzy mają mundury w kamuflażach : Multicam, Woodland ,Marpat ,DPM, CCE i Szwedzkie M90.

 
 Armia Gubii

Do tej strony konfliktu przypisani są gracze ,którzy mają mundury w kamuflażach: Flecktarn Troperntarn, duński M84, fiński M/05 , WZ-93 i kamuflaże rosyjskie.

[size=150]Wszystkich Graczy prosimy o poważne potraktowanie „wymogu kamuflażowego”.[/size]


Obydwie strony konfliktu startują z dwóch różnych miejsc.
Obydwie strony mają osobne parkingi i miejsca biwakowe(tzw. Trupiarnie).
Organizatorzy postarają się by w miejscach biwakowych można było rozpalić ognisko, chociaż wszystko będzie zależało od pogody (susza i związane z tym zagrożenie pożarowe).
Prosimy uczestników gry o zabranie ze sobą : namiot, śpiwór, jedzenie na 2 dni ,latarkę  i telefon komórkowy oraz dużo „ dobrego humoru” :D

Musieliśmy też wprowadzić tzw. wpisowe.
 Związane jest to jak wszyscy ,którzy kiedykolwiek organizowali większą imprezę ASG, wiedzą ,z kosztami organizacyjnymi i logistycznymi.
Koszt wyliczyliśmy na 10 zł od osoby.

Wpłaty prosimy dokonywać na konto Stowarzyszenia „ERSOFT”
Dane.
Elbląskie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT
82-300 Elbląg
ul. Artura Grottgera 76/2

Nr. konta. Alior Bank
56 2490 0005 0000 4500 7172 1170

W tytule wpłaty prosimy napisać : imię i nazwisko , ksywę  oraz MilSim 24H Młynary.Prosimy też o dopisanie w tytule wpłaty słowo "DAROWIZNA" (związane jest to ze sprawami księgowymi)
Grupowo....podobnie.



 
[size=150]Regulamin gry[/size]

Użycie replik:- Broń podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ładowane ilością kulek do pełna,
- Broń boczna (pistolety) - 1 pełny magazynek.
- Broń wsparcia - jeden magazynek do pełna( np. 2500 lulek)

Ograniczenia amunicyjne:

Strzelec (broń indywidualna) - 500 szt.
Kmista (zespołowa broń wsparcia) - 0 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 100 szt.
Broń krótka - 0 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).


Ograniczenia mocy replik

Broń indywidualna - do 450 fps
Zespołowa broń wsparcia - do 500 fps
Broń snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps.
Broń snajperska (powtarzalna) - do 650 fps.



BEZPIECZEŃSTWO
- Zabrania się używania ognia otwartego w terenie zalesionym.
- Zabrania się naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, łamania i obcinania gałęzi żywych roślin)
- Po zakończeniu gry wszystkie powstałe śmieci zabieramy ze sobą do najbliższego kontenera na odpady, nie pozostawiając nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozostałości po pożywieniu i słodyczach, butelek po napojach itp.)
- Zabrania się zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczęcia gry aż do całkowitego jej zakończenia.
- Zabrania się strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiając tylko samą replikę z za ukrycia.
- W razie doznania poważnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grę do czasu wyjaśnienia zdarzenia.
- Podczas gry należy zwrócić szczególną uwagę na nierówności terenowe, dziury, kłody, głębokie koleiny.

PRZEDMIOTY KTÓRE KAŻDY GRACZ MUSI POSIADAĆ ZE SOBĄ.
-     Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku)
-     Biały bandaż lub biała taśma minimum 5cm szerokości

[size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpnięte z zasad Milka by Luthorusa)

RLLR – Rana Lekka Lewa Ręka
RLPR – Rana Lekka Prawa Ręka
RLLN – Rana Lekka Lewa Noga
RLPN – Rana Lekka Prawa Noga
RCK – Rana Ciężka Korpus
RCG -  Rana Ciężka Głowa
KIA –  ZGON

RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w kończyny traktowane są jako rany lekkie, daje to możliwość odczołgania się od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz może samodzielnie zatamować krwawienie ( obandażować trafioną kończynę ) . W tym celu musi zużyć jeden kompletny opatrunek – bandaż. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie żadnej więcej akcji, gracz musi pozostać w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi całkowicie unieruchamiać staw kolanowy lub łokciowy. W tym celu podkładamy jakiś usztywniacz – patyk itd…..
Jeżeli organizator w trakcie rozgrywki zauważy gracza z niewłaściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa taką osobę z gry.

RCK, RCG – trafienia w korpus i głowę, traktowane są jako rana ciężka. Po otrzymaniu trafienia gracz może tylko wzywać medyka. Tylko medyk może opatrzyć ranę i ma na to 30 minut. Jeżeli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakończyć grę. Właściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokość mięśni brzucha i klatki piersiowej), prawidłowo wykonane nie powinno dać możliwości wykonania skłonu.
Rana Głowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(głowa musi być obwiązana całym bandażem z opatrunkiem,na głowie nie może znajdować się żadne nakrycie głowy)
Dodatkowo osoba ciężko ranna nie może nosić żadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przejąć kolega z teamu. Gracz może jednak używać broni głównej ( tylko jeden wpięty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu).
Dopuszczalne jest noszenie i używanie broni bocznej – również tylko z jednym aktualnie wpiętym magazynkiem.

KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tłumaczyć  8)

Każdy gracz będzie posiadał na początku rozgrywki jedną kartę trafienia. Kolejne karty będą nosili medycy.
Rany ulegają kumulacji i tak :
Osoba lekko rana + lekka rana = ciężko ranna ( usztywniamy kolejną kończynę wskazaną przez kartę jednak osoba nie może nosić ekwipunku jak to było opisane wcześniej)
Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon
Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon

Osoba Ciężko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon.

Dobijanie

Aby dobić rannego w sposób pewny (wyeliminować przeciwnika z gry) należy go dobić podchodząc na odległość minimum 2 m i wypowiedzieć hasło "dobijam". Ranny, niezależnie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry.


Medycy.

Medyk może się sam uleczyć jeśli :
- został lekko ranny

Medyka ciężko rannego może uleczyć jedynie inny medyk.

[size=150]WAŻNE[/size]
Zasady RESPAWNU

Osoba trafiona (KIA) udaje się w miesce określone na mapie jako RESPAWN/TRUPIARNIA.
Gracz taki przebywa na RESPAWNIE do dnia następnego ,kiedy to wchodzi ponownie do gry jako posiłki dla swojej strony końfliktu,o określonej przez ORGANIZATORÓW godzinie.


PRZERWA OFF-GAME

Wpowadzamy też tzw. PRZERWĘ OFF-GAME Będzie ona obowiązywać od godz. 23.00 w sobotę - do godz. 3.00 rano w niedzielę
Podyktowane jest to względami bezpieczeństwa graczy.Na terenie gry pełno jest dziur po grasujących tam bobrach. Kolega Beny z Teamu Kaliber 69 z Morąga może nt. co nie co opowiedzieć 8)


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 19, 2011, 14:14:27
Rozgrywka odbędzie z podziałem stron według mundurów.
Proszę więc Wszystkich wpisujących się na liste, o podanie w jakim bedzie mundurze.


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Maj 19, 2011, 19:09:24
dzięki Fiszer za zaproszenie!


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 20, 2011, 19:45:48
Edit 1 post - LISTA  8)


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 24, 2011, 19:50:40
Ponowna edyta 1 posta. ;)


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 26, 2011, 16:53:13
Ponowna edycja 1 posta Karty Ran - ZASADY


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Czerwiec 03, 2011, 15:19:21
Wstępnie możesz dopisać:
1. Seth M90
2. Korpi M90
3. Lojtnant M90
4. Włodek M90 (50/50)


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Czerwiec 10, 2011, 08:30:54
Dziękuję za deklaracje.
Edit 1 posta - dodano link z umiejscowieniem pola gry


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Czerwiec 10, 2011, 20:25:45
fajno - kasa za 4 szwedów poszła.... :)


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Czerwiec 14, 2011, 00:19:42
Edit 1 posta.

Link do zdjęć z rekonesansu  po terenie przyszłej gry.
https://picasaweb.google.com/104076228673005619319/MYnaryTerenRozgrywki?authkey=Gv1sRgCOOhlsqDm-HtOw&feat=directlink#



Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Czerwiec 18, 2011, 00:55:00
Zobaczyłem.... i od razu ucałowałem  ;) mój mundurek w kamo M90.....  ;D


Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary
Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Czerwiec 24, 2011, 22:19:12
Program Imprezy "OPERACJA RIPPER" Milsim 24H Młynary

Zbiórka:

- Miejsce - Młynary, plac przy ul.Rynek
- Czas - godz. 11.00 - 11.45.
W czasie odprawy wszyscy gracze dostaną specjalne przypinki/badge z logiem Imprezy i Organizatora.
Zostaną też rozdane mapy oraz rozkazy w kopertach.
Podczas zbiórki gracze zostaną podzieleni na strony konfliktu i po zakończeniu zbiórki odjadą do swoich (osobnych) punktów startu.


Sobota 2.07.2011.
12.00 - Start Imprezy.

12.00 - 23.00 - Wykonywanie zadań.
Noc 2-3.07.2011.
23.00 - 3.00 - Przerwa OFF-GAME

Niedziela 3.07.2011.
3.00 -12.00 - Wykonywanie zadań.

12.00 - Koniec Imprez

Pozdrawiam.

Fiszer


Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

chopin rzeczypospolitakarwencka2024 metrans osiedleradosne oceana