Tytuł: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 18, 2011, 14:50:19 Witam.
Chciałbym Wszystkich serdecznie zaprosić na imprezę typu milsim 24H. Impreza odbędzie się w dn. 2-3.07.2011r, w lasach na południowy wschód od Młynar. Przewidziana jest rozgrywka na uproszczonych zasadach ,kart ran. Jak na razie wrzucam zajawkę ... Zasady, regulamin , podział stron i ewentualne wpisowe (nie więcej niż 10 zł) w późniejszym terminie....(do końca przyszłego tygodnia) [size=150]Na razie prosimy o wpisywanie się chętnych na listę ogólną. Obowiazuje podział mundurowy [/size] OPERACJA „RIPPER” Po prawie roku względnego spokoju, na pograniczu Arykańsko – Gubijskim, znów zaczynają się budzić w ludziach „Demony Wojny”. 8) Tym razem niespokojnym rejonem są lasy w okolicy małego arykańskiego miasteczka o nazwie Młynary. W Sztabie Głównym Armii Arykańskiej niepokój wzbudził fakt ,że od kilku tygodni zamilkła cała siatka wywiadowcza ,działająca w okolicy Młynar.... Sztabowcy coś zaczynali przeczuwać.... Późniejsza historia pokazała, że niestety, nie mylili się..... Lista : 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Pozdrawiam. Fiszer. [size=150]Gra wyłącznie dla osób w wieku 18+.[/size] Manewry rozpoczną się od godziny 12.00 dnia 2.07.2011 sobota i będą trwały do 12.00 w niedzielę 3.07.2011. Przybliżony teren imprezy/gry jest obszar (las) znajdujący się pomiędzy miejscowościami – Młynary, Sąpy, Warszewo, Zastawno, Zaścianki. Teren ten znajduje się około 30km na wschód od Elbląga [size=150]Link [/size]: http://www.wikimapia.org/#lat=54.1688658&lon=19.6795177&z=14&l=28&m=b&v=1 Dokładne mapy zostaną umieszczone wraz z rozkazami, zadaniami podczas odprawy w sobotę. Każdy z graczy dostanie miniaturkę mapy jednak może jej użyć tylko po zakończeniu gry aby dotrzeć do pkt „biwakowego” , parkingu. Mapy biorące udział w rozgrywce otrzymają tylko wyznaczone osoby ( najprawdopodobniej dowodzący oddziałami). Wszyscy uczestnicy otrzymają mapy w dniu rozgrywki. Do tego czasu można bazować na mapach umieszczonych na forum. Stronami konfliktu są : - Wojska Arykańskie - Armia Gubii Wojska Arykańskie Do tej strony konfliktu przypisani są gracze ,którzy mają mundury w kamuflażach : Multicam, Woodland ,Marpat ,DPM, CCE i Szwedzkie M90. Armia Gubii Do tej strony konfliktu przypisani są gracze ,którzy mają mundury w kamuflażach: Flecktarn Troperntarn, duński M84, fiński M/05 , WZ-93 i kamuflaże rosyjskie. [size=150]Wszystkich Graczy prosimy o poważne potraktowanie „wymogu kamuflażowego”.[/size] Obydwie strony konfliktu startują z dwóch różnych miejsc. Obydwie strony mają osobne parkingi i miejsca biwakowe(tzw. Trupiarnie). Organizatorzy postarają się by w miejscach biwakowych można było rozpalić ognisko, chociaż wszystko będzie zależało od pogody (susza i związane z tym zagrożenie pożarowe). Prosimy uczestników gry o zabranie ze sobą : namiot, śpiwór, jedzenie na 2 dni ,latarkę i telefon komórkowy oraz dużo „ dobrego humoru” :D Musieliśmy też wprowadzić tzw. wpisowe. Związane jest to jak wszyscy ,którzy kiedykolwiek organizowali większą imprezę ASG, wiedzą ,z kosztami organizacyjnymi i logistycznymi. Koszt wyliczyliśmy na 10 zł od osoby. Wpłaty prosimy dokonywać na konto Stowarzyszenia „ERSOFT” Dane. Elbląskie Stowarzyszenie Sportowo-Kulturowe ERSOFT 82-300 Elbląg ul. Artura Grottgera 76/2 Nr. konta. Alior Bank 56 2490 0005 0000 4500 7172 1170 W tytule wpłaty prosimy napisać : imię i nazwisko , ksywę oraz MilSim 24H Młynary.Prosimy też o dopisanie w tytule wpłaty słowo "DAROWIZNA" (związane jest to ze sprawami księgowymi) Grupowo....podobnie. [size=150]Regulamin gry[/size] Użycie replik:- Broń podstawowa - Magazynki Low-Cap/Mid-Cap ładowane ilością kulek do pełna, - Broń boczna (pistolety) - 1 pełny magazynek. - Broń wsparcia - jeden magazynek do pełna( np. 2500 lulek) Ograniczenia amunicyjne: Strzelec (broń indywidualna) - 500 szt. Kmista (zespołowa broń wsparcia) - 0 szt. Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 100 szt. Broń krótka - 0 szt. Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera). Ograniczenia mocy replik Broń indywidualna - do 450 fps Zespołowa broń wsparcia - do 500 fps Broń snajperska (samopowtarzalna)- do 600 fps. Broń snajperska (powtarzalna) - do 650 fps. BEZPIECZEŃSTWO - Zabrania się używania ognia otwartego w terenie zalesionym. - Zabrania się naruszania substancji naturalnej lasu (wycinania drew, łamania i obcinania gałęzi żywych roślin) - Po zakończeniu gry wszystkie powstałe śmieci zabieramy ze sobą do najbliższego kontenera na odpady, nie pozostawiając nic po sobie w rejonie gry (papierów, pozostałości po pożywieniu i słodyczach, butelek po napojach itp.) - Zabrania się zdejmowania gogli ochronnych, okularów lub maski od momentu rozpoczęcia gry aż do całkowitego jej zakończenia. - Zabrania się strzelania do gracza strony przeciwnej ogniem nie celowanym, wystawiając tylko samą replikę z za ukrycia. - W razie doznania poważnego urazu przez jakiegokolwiek uczestnika przerywamy grę do czasu wyjaśnienia zdarzenia. - Podczas gry należy zwrócić szczególną uwagę na nierówności terenowe, dziury, kłody, głębokie koleiny. PRZEDMIOTY KTÓRE KAŻDY GRACZ MUSI POSIADAĆ ZE SOBĄ. - Zapas 500 kulek (najlepiej w opisanym woreczku) - Biały bandaż lub biała taśma minimum 5cm szerokości [size=150]Karty Ran - Zasady[/size] (zaczerpnięte z zasad Milka by Luthorusa) RLLR – Rana Lekka Lewa Ręka RLPR – Rana Lekka Prawa Ręka RLLN – Rana Lekka Lewa Noga RLPN – Rana Lekka Prawa Noga RCK – Rana Ciężka Korpus RCG - Rana Ciężka Głowa KIA – ZGON RLLR, RLPR, RLLN, RLPN - Trafienia w kończyny traktowane są jako rany lekkie, daje to możliwość odczołgania się od miejsca trafienia i jednoczesne wzywanie pomocy ( medyk). Trafiony gracz może samodzielnie zatamować krwawienie ( obandażować trafioną kończynę ) . W tym celu musi zużyć jeden kompletny opatrunek – bandaż. Zatamowane w ten sposób krwawienie nie pozwala jednak na wykonanie żadnej więcej akcji, gracz musi pozostać w tym samym miejscu do czasu przybycia medyka i zrobieniu profesjonalnego opatrunku. Profesjonalnie wykonany opatrunek przez medyka musi całkowicie unieruchamiać staw kolanowy lub łokciowy. W tym celu podkładamy jakiś usztywniacz – patyk itd….. Jeżeli organizator w trakcie rozgrywki zauważy gracza z niewłaściwie wykonanym opatrunkiem automatycznie usuwa taką osobę z gry. RCK, RCG – trafienia w korpus i głowę, traktowane są jako rana ciężka. Po otrzymaniu trafienia gracz może tylko wzywać medyka. Tylko medyk może opatrzyć ranę i ma na to 30 minut. Jeżeli w trakcie 30 minut gracz nie otrzyma pomocy - musi zakończyć grę. Właściwe opatrzenie rany polega na usztywnieniu korpusu ( wysokość mięśni brzucha i klatki piersiowej), prawidłowo wykonane nie powinno dać możliwości wykonania skłonu. Rana Głowy opatrywana jest podobnie jak rana korpusu(głowa musi być obwiązana całym bandażem z opatrunkiem,na głowie nie może znajdować się żadne nakrycie głowy) Dodatkowo osoba ciężko ranna nie może nosić żadnego ekwipunku ( plecak, kamizelka, chest rig, itd….) wszystko musi przejąć kolega z teamu. Gracz może jednak używać broni głównej ( tylko jeden wpięty magazynek , dodatkowa amunicja u towarzysza z teamu). Dopuszczalne jest noszenie i używanie broni bocznej – również tylko z jednym aktualnie wpiętym magazynkiem. KIA – chyba w tym punkcie nic nie trzeba tłumaczyć 8) Każdy gracz będzie posiadał na początku rozgrywki jedną kartę trafienia. Kolejne karty będą nosili medycy. Rany ulegają kumulacji i tak : Osoba lekko rana + lekka rana = ciężko ranna ( usztywniamy kolejną kończynę wskazaną przez kartę jednak osoba nie może nosić ekwipunku jak to było opisane wcześniej) Osoba lekko ranna + RCK = automatyczny zgon Osoba lekko ranna + KIA = automatyczny zgon Osoba Ciężko ranna + kolejne trafienie = automatyczny zgon. Dobijanie Aby dobić rannego w sposób pewny (wyeliminować przeciwnika z gry) należy go dobić podchodząc na odległość minimum 2 m i wypowiedzieć hasło "dobijam". Ranny, niezależnie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status wyeliminowany z gry. Medycy. Medyk może się sam uleczyć jeśli : - został lekko ranny Medyka ciężko rannego może uleczyć jedynie inny medyk. [size=150]WAŻNE[/size] Zasady RESPAWNU Osoba trafiona (KIA) udaje się w miesce określone na mapie jako RESPAWN/TRUPIARNIA. Gracz taki przebywa na RESPAWNIE do dnia następnego ,kiedy to wchodzi ponownie do gry jako posiłki dla swojej strony końfliktu,o określonej przez ORGANIZATORÓW godzinie. PRZERWA OFF-GAME Wpowadzamy też tzw. PRZERWĘ OFF-GAME Będzie ona obowiązywać od godz. 23.00 w sobotę - do godz. 3.00 rano w niedzielę Podyktowane jest to względami bezpieczeństwa graczy.Na terenie gry pełno jest dziur po grasujących tam bobrach. Kolega Beny z Teamu Kaliber 69 z Morąga może nt. co nie co opowiedzieć 8) Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 19, 2011, 14:14:27 Rozgrywka odbędzie z podziałem stron według mundurów.
Proszę więc Wszystkich wpisujących się na liste, o podanie w jakim bedzie mundurze. Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Maj 19, 2011, 19:09:24 dzięki Fiszer za zaproszenie!
Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 20, 2011, 19:45:48 Edit 1 post - LISTA 8)
Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 24, 2011, 19:50:40 Ponowna edyta 1 posta. ;)
Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Maj 26, 2011, 16:53:13 Ponowna edycja 1 posta Karty Ran - ZASADY
Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Czerwiec 03, 2011, 15:19:21 Wstępnie możesz dopisać:
1. Seth M90 2. Korpi M90 3. Lojtnant M90 4. Włodek M90 (50/50) Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Czerwiec 10, 2011, 08:30:54 Dziękuję za deklaracje.
Edit 1 posta - dodano link z umiejscowieniem pola gry Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Czerwiec 10, 2011, 20:25:45 fajno - kasa za 4 szwedów poszła.... :)
Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Czerwiec 14, 2011, 00:19:42 Edit 1 posta.
Link do zdjęć z rekonesansu po terenie przyszłej gry. https://picasaweb.google.com/104076228673005619319/MYnaryTerenRozgrywki?authkey=Gv1sRgCOOhlsqDm-HtOw&feat=directlink# Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: Lojtnant Czerwiec 18, 2011, 00:55:00 Zobaczyłem.... i od razu ucałowałem ;) mój mundurek w kamo M90..... ;D
Tytuł: Odp: OPERACJA RIPPER Milsim 24H 2-3.07.2011 r. Młynary Wiadomość wysłana przez: fiszer31 Czerwiec 24, 2011, 22:19:12 Program Imprezy "OPERACJA RIPPER" Milsim 24H Młynary
Zbiórka: - Miejsce - Młynary, plac przy ul.Rynek - Czas - godz. 11.00 - 11.45. W czasie odprawy wszyscy gracze dostaną specjalne przypinki/badge z logiem Imprezy i Organizatora. Zostaną też rozdane mapy oraz rozkazy w kopertach. Podczas zbiórki gracze zostaną podzieleni na strony konfliktu i po zakończeniu zbiórki odjadą do swoich (osobnych) punktów startu. Sobota 2.07.2011. 12.00 - Start Imprezy. 12.00 - 23.00 - Wykonywanie zadań. Noc 2-3.07.2011. 23.00 - 3.00 - Przerwa OFF-GAME Niedziela 3.07.2011. 3.00 -12.00 - Wykonywanie zadań. 12.00 - Koniec Imprez Pozdrawiam. Fiszer |