fiszer31
|
|
« Odpowiedz #1 : Październik 05, 2009, 19:58:03 » |
|
Operacja "Search and Kill"
Wstęp i przebieg scenariusza
Scenariusz opisuje akcję Arykańskich Komandosów, mającą na celu uwolnienie naukowca od broni biologiczno-chemicznej przetrzymywanego w lasach na północ od gubijskiego miasta Elbląg, przez 1 z 3 oddziałów Armii Gubii. Grupy te działają niezależnie od siebie, są w ciągłym ruchu pomiędzy swoimi posterunkami, 2 z nich posiadają łączność radiową. Jednej i drugiej stronie zależy na tym aby naukowiec nie zginął. Z uwagi na pośpiech prowadzonej akcji ratunkowej, podczas zrzutu spadochronowego jednostki Arykańskich Komandosów, z samolotu odrzutowego nastąpiły komplikacje, czego efektem są braki w uzbrojeniu. Drużyna komandosów, dysponuje bronią długą z ograniczonym zapasem amunicji(po 1 magazynku low-cap na replikę), ale zna z GPS'a dokładną pozycję skrzyni z dodatkowymi magazynkami i zapasową amunicją, która znajduje się jednak w okolicy przemierzanej przez oddziały Armii Gubii. Pojemnik z bronią musi być umieszczony przez organizatora tak, aby sprawiał wrażenie zrzuconego z samolotu na spadochronie. Na niekorzyść Komandosów działa czas, bowiem naukowiec jest jak najszybciej potrzebny w Sztabie Głównym.
Cele
Komandosi muszą zdobyć dodatkową amunicję, uwolnić naukowca i udać się do punktu zbiorczego. Posiadają dokładne dane wywiadowcze odnośnie możliwej liczby i uzbrojenia przeciwnika. Oddziały Armii Gubii muszą utrzymać naukowca przy życiu, nie dopuścić do jego przechwycenia, przy czym muszą przemieszczać się od posterunku posterunku ,w obrębie zamkniętego obszaru pomiędzy określonymi lokacjami ,korzystając z określonych ścieżek, np. 2,3 ścieżki do wyboru(wszystko będzie zaznaczone na mapie). Oddziały mogą współpracować, ale zasadniczo taktyka zakłada działanie w 3 osobnych oddziałów, co ma na celu zmylenie przeciwnika, w którym oddziale znajduje się naukowiec. W przypadku natrafienia na Komandosów najbardziej racjonalnym wydawać się może wycofanie do innej grupy. Gubijczycy nie wiedzą o ilości i problemie z uzbrojeniem przeciwnika - w przypadku natrafienia na skrzynię z amunicją,nie mogą jej użyć (do otwarcia niezbędny specjalny klucz elektroniczny). Gdy grupa komandosów dotrze na miejsce wskazane przez GPS (pozycja na mapie) i znajdzie skrzynię z amunicją, mogą od tego momentu strzelać bez ograniczeń amunicyjnych.
Zadania Komandosów Arykańskich
1. Znaleśc zagubioną skrzynię z amunicją 2. Wykrycie miejsca pobytu naukowca 3. Uprowadzenie naukowca 4. Jak najszybsza ucieczka ,wraz z naukowcem do punktu ewakuacyjnego. 5. Obrona punktu ewakuacyjnego przez 2 godziny lub do końca strzelanki.
Zadania Oddziałów Armii Gubii
1. Zorganizowanie 3 posterunków. 2. Przemieszczanie się całym oddziałem(raz na 20 min ,w ciągu 1 godziny) pomiędzy posterunkami ,po wyznaczonych trasach.(podczas postoju na posterunku, wysyłac patrole) 3. Niedopuszczenie do uprowadzenia naukowca. 4. W razie uprowadzenia: wykryc miejsce przebywania porwanego naukowca,odbicie go z rąk porywaczy.
Informacje dodatkowe
Drużyna Arykańskich Komandosów - 6-8 graczy lub więcej Odziały Armii Gubii - 3 grupy po min. 5 graczy lub więcej
Teren: Gęsta i bujna roślinność, imitująca dżunglę. Miejsca, między którymi krążą Oddziały Armii Gubii są od siebie znacznie oddalone. Rolę Posterunków, mogą pełnić miejsca ,zaznaczone flagami. Lesisty, z gęstą roślinnością. Punkt zbiorczy komandosów jest oddalony znacznie od tras przemarszu Oddziałów, tak aby po odbiciu naukowca przez Komandosów, pozostałe Oddziały Armii Gubii, mogły próbować odbić Naukowca.
Dodatkowe elementy wyposażenia: - Radiotelefony PMR lub GPRS (przynajmniej 2 dla 2 oddziałów Armii Gubii) - Pojemnik z amunicją Komandosów (w środku amunicja ) - mapy z terenem z odpowiednio zaznaczonymi miejscami lądowania,zrzutu skrzyni i miejsca ewakuacji (mapa Komandosów), ścieżek (mapa Oddziałów Gubii), w przypadku przechwycenia jakiejkolwiek mapy przeciwnik ma nieco ułatwione zadanie
Zasady trafień
Niezmienne od poprzednich scenariuszy tzn. Karty trafień. Karty ran: Na karcie ran może być napisane ZABITY lub RANNY. Są tylko te dwie opcje. Na początku każdy dostaje jedną kartę. Po trafieniu żołnierz/komandos albo dostaje nową kartę od medyka albo losuje nową na punkcie respawn (będą umieszczone w jakimś kartoniku, pudełku).Kart w sumie jest razem 246 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, każde następne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY. Gdy oberwiemy: Można zostać rannym lub od razu zginąć. Otwieramy kartę ran i sprawdzamy. Osoba, która została ranna wzywa medyka krzycząc MEDYK. Nie można się „opatrzeć” samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Jeśli medyk dotrze do rannego daje mu nową kartę ran + spędza przy nim pół minuty „opatrując” go. Nie używamy bandaży – symulujemy opatrywanie, leczenie spędzając przy rannym podany czas. Jeśli medyk nie dotrze do rannego w ciągu 5 minut trafiony żołnierz ginie. Osoba, która zginęła zakłada czerwoną chustę na głowę, czapkę – żeby była dobrze widoczna. Odlicza w myślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Jeśli jest strzelanina to lepiej odczekać chwilę dłużej żeby nie przeszkadzać. Nie może nic mówić, idąc stara się omijać miejsca, w których znajdują inni żywi uczestnicy gry – jednym słowem – ma być jak najmniej kolizyjna niczym duch. Są trzy respawny w ciągu godziny: 20 minut po pełnej godzinie, 40 minut oraz o pełnej godzinie.
Medycy: Na każdy z Oddziałów Gubii przypada 1 medyk. Komandosi posiadają 1 medyka. Amunicja i magazynki: Oprócz specjalnych ograniczeń dla Komandosów Arykańskich na początku gry. Przy sobie możemy nosić amunicji ile chcemy i możemy. Magazynków można mieć przy sobie tyle ile chcemy i możemy. Pojemność magazynków – real-capy, low-capy, mid-capy, - ładujemy tyle ile się w nich mieści. Hi-capy ładujemy tylko po 100 kulek BB.
FPS i piro Ograniczenia co do fps-ów to takie jakie mamy u nas w regulaminie ,na forum tzn.: szturmowa- do 450 FPS wsparcia- 450 - 500 FPS snajperskie- 500-600 FPS
Zasady stosowania pirotechniki na imprezie. Moc petard: K-206 budynki, K-208 otwarty teren. Dozwolone rodzaje granatów: hukowe,z grochem. Ilośc i kto może używac: -Komandosi- 2 saperów,z czego każdy może miec po 10 szt. granatów -Gubia-po 1 saperze na 1 oddział Gubii,każy z nich może miec po 15 szt .granatów -Terroryści- to samo co Komandosi
RESPAWN Wojsk Gubii: Respawn zlokalizowany jest na jednym z posterunków Oddziałów Armii Gubii.
RESPAWN Komandosów Arykańskich: Respawn zlokalizowany jest w miejscu zrzutu Komandosów Arykańskich.
Ze względu na to, że frekwęcja jest zaskakujaco wysoka "zmuszony" jestem na ustanowienie 3 strony konfliktu. Będą to Terroryści-Anarchiści Zajmą się oni wprowadzeniem chaosu i demolki w szeregach ,zarowno Komandosów Arykańskich ,jak i Armii Gubii. W tej 3 frakcji umieszczam wszystkich niezrzeszonych.
Zadania dla Terrorystów
1. Znaleśc swoją Tajną Bazę( będzie zaznaczona na mapie ) 2. Znaleśc zaginioną Broń Chemiczną i dostarczyc ją do Bazy. 3. Znaleśc i uprowadzic Naukowca.(potrzebny bedzie do odpalenia Broni Chemicznej) 4. Razem z naukowcem uciec do Tajnej Bazy. 5. Bronic bazy przez 2 godz. ,potrzebnych do odpalenia Broni Chemicznej.
Będą podlegac tym samym kryteriom trafień.Respawn też będą mieli osobny Nie moga się sprzymierzac z żadna ze stron,jak to Anarchisci.
Lista graczy
Naukowiec- Pshybysz (42 BVE)
Komandosi Arykańscy: 1. Fiszer (42 BVE) -Dowódca Komandosów 2. Tripix (42 BVE) 3. Jadzia (KSZ EON ) 4. Beny (MOS) 5. Paweł (MOS) 6. Jurek (MOS) 7. Maciek (MOS) 8. Luto (MOS) 9. Czarny (MOS) 10. Piotrek (MOS) 11. Ghost49 (Death Legion) 12. Shadow (Death Legion) 13. Ligerius (Death Legion) 14. Simon (EON) 15. Bor (EON) 16. Carlos (EON) 17. Sparhawk (42 BVE) 18. Tomi (42 BVE)
Oddział Sztabowy Armii Gubii
1. MacMax (Związek Taktyczny "Trzy Korony") -Dowódca 1 Oddziału i Dowódca Gubii 2. Aliaze (Związek Taktyczny "Trzy Korony") 3. Kama (Związek Taktyczny "Trzy Korony") 4. Zibi (Związek Taktyczny "Trzy Korony") 5. Solobando (Związek Taktyczny "Trzy Korony") 6.
1 Oddział Armii Gubii
1. Mant3z (PGABP) 2. Mrx (PGABP) 3. Sid (PGABP) 4. Polit (PGABP) 5. mklekow (PGABP) 6. Asia (PGABP) 7. Daniel3009 (PGABP) 8. Serek (PGABP) 9. Susel (PGABP) 10. Ksin (PGABP) 11. Jacek (NORRA) 12. Seth (NORRA) 13. Jędrek (NORRA) 14. Korpi (NORRA) 15. Julas (NORRA) 16.
2 Oddział Armii Gubii
1. Kosynier (GREEN BRO'S) 2. Arek (GREEN BRO'S) 3. Fryncik (GREEN BRO'S) 4. HF (GREEN BRO'S) 5. Grzeholec (M.I.G.) 6. SKONEK (GREEN BRO'S) 7. Art (GREEN BRO'S) 8. Chris (SFORA) 9. Trepisko (M.I.G.) 10. Sławek (GREEN BRO'S) 11. Principio (SFORA) 12.Darqo (GREEN BRO'S) 13.
3 Oddział Armii Gubii
1. MG Shutze (Praetorians) 2. Zuber (Praetorians) 3. Strylo (Praetorians) 4. Krynio (Praetorians) 5. Han vel Bartas (Praetorians) -Dowódca 3 Oddziału 6. Tomazz (Praetorians) 7. Czaki (Praetorians) 8. Morg (Praetorians) 9. 10. 11.
Oddział Terrorystów-Anarchistów
1. Kriz (Niezrzeszony) 2. Zioło (Niezrzeszony) 3. Drwal (Niezrzeszony) 4. Mietuski (Niezrzeszony) 5. diablo62 (Niezrzeszony) 6. Daleen (Niezrzeszony) 7. Rufusiak (Niezrzeszony) 8. Krissan (Niezrzeszony) 9. Żuku (Niezrzeszony) 10.Olo (Niezrzeszony) -Dowódca Terrorystów 11.PASZTET 187 (Niezrzeszony) 12.Beliar (Niezrzeszony) 13.Soul (Niezrzeszony)
Zapraszam Serdecznie do zabawy
|